Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Marketing & Salg (Ikke Internet)

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Diverse salg, marketing, PR & kundeservice"

MOMO magazine - finansiering

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
Amino-karma 337
Fra København
Tilmeldt 17. apr 12
Indlæg ialt: 66

Hej Amino'er! 

I lang tid har vi (mine partnere og jeg selv) haft et online magasin kørende. Vi henvender os til Københavns ungdom - primært gymnasie elever. 

Vi har formået at skabe et godt ry, et godt brand og et godt navn vha. facebook (21.000 'likes'), Vores torsdagsklub MOMO thursdays og vores online magazin naturligvis. www.momomag.dk :)

Det vi vil nu, er at lave et fysisk magasin!

Til at starte med, 64+4 sider i 6000 oplæg som udgives på månedlig basis - og ønsker et godt tilbud på tryk.

Så er der finansieringen...

Vi vil på de 3 første fysiske udgivelser IKKE tjene penge på det. Vi er alle under uddannelse og er ikke afhængige af MOMO magazine.
Det vi vil, er at få dækket vores udgifter til tryk, markedsføring og omkostningerne ved omdeling på de forskellige gymnasier i København.

HER KOMMER I SÅ IND - Har I en virksomhed, som henvender sig til det unge publikum (15-25), så kan vi tilbyde en god pris på en hel eller halvsides annonce i MOMO magazine.

I kan gøre det muligt for os, at blive et fysisk magazin, og vi kan give en god, og ikke mindst billig markedsføring! 

- Mangler jeg noget? Flere detaljer omkring størrelse, hvilke skole vil modtage MOMO etc. skriver i bare! :) 

Jeg håber, at vi med jeres hjælp kan realisere MOMO magazine!

/ Gabriel K.

Modetøj online - http://www.garry.dk 

Amino-karma 45
Tilmeldt 25. feb 10
Indlæg ialt: 10

Wedographics  
Skrevet 24-06-2012 kl. 21:10

Hey Gabriel..

Super projekt, håber i har fået nogle gode tilbud da det lyder som et sjovt projekt..

Skulle i have brug for kreativ hjælp så er i velkommen til at skrive..

Mvh Nicklas

Amino-karma 9.157
Fra Horsens
Tilmeldt 23. maj 08
Indlæg ialt: 2.219

Jacob
Fra BBmassage
Skrevet 24-06-2012 kl. 21:19

Send gerne nogle prisideer i min retning, kender et par stykker som har netop jeres målgruppe (:

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)

RSS-feed

Marketing & Salg (Ikke Internet) er venligst sponseret af: