Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO: Hvordan bliver jeg nr. 1 igen?

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 24. Mar 10
Indlæg ialt: 538
Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian:

Tak for det, hold  da op og i al den tid går jeg rundt og tror at jeg har lavet det ordentligt.

Ved du hvad det vil koste mig at få det fixet så der bliver lavet en redirect på de sider der nu er tilbage på den gamle side?

Casper: Tak det vil jeg gøre! Det var meget godt set. Det må være de små ting der tæller i sidste ende. 

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 00:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan gratis lave en fuld 301 redirect i google webmaster tools.

Laver du en manuel .htaccess redirect på alle sider til de rigtige nye sider, vil det ikke tage alverden af tid, da der kun er 50 undersider = vil ikke koste mere end 2 timer max.

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 24. Mar 10
Indlæg ialt: 538
Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal lige få noget på det rene og det håber jeg at der er nogle af jer der ude som kan forklare mig.

Nu bliver linkbuilding og backlinks nævnt en del gange, hvad er definitionen på de to forskellige emner?

Jeg er gået i gang med at få skrevet artikler til forskellige artikel databaser.

Undrer mig også over at min konkurrent som havde 87 indgående links i denne måned, hvad de består af?
Vil der sige at de har skrevet 87 forskellige artikler på forskellige databaser?

Fra Allerød
Tilmeldt 31. May 12
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 01:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Linkbuilding og backlinks er to sider af samme sag. Det er nemlig det samme :)

Det der betyder noget er, hvor du får dine links fra. Linkbuilding på diverse skod forums vil ikke have samme værdi som hvis du fik backlinks fra folk inden for din branche.

meget kort fortalt :)

/Lars

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

JaskoB:
Ved du hvad det vil koste mig at få det fixet så der bliver lavet en redirect på de sider der nu er tilbage på den gamle side?

Jeg kan ikke gætte en pris her, men det bør ikke være det der vælter dit budget :-)

Prøv at tage en snak med Kim Tetzlaff fra KTJ-Media, han er rimelig sej til redirects og fornuftig implementering af dem.
http://www.amino.dk/kim-tetzlaff-ktj 

Stor hilsen
/Brian

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

JaskoB:
Nu bliver linkbuilding og backlinks nævnt en del gange, hvad er definitionen på de to forskellige emner?

Backlinks er de links der fører ind til din side, fra andre sites på nettet.

Linkbuilding er den handling der laver backlinks

/Brian

Tilmeldt 24. Mar 10
Indlæg ialt: 538
Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay tak, det var en stor hjælp.
Det vil sige jeg skal igang med linkbuilding og få en masse kvalitetslinks fra både databaser, blogs, andre hjemmesider og evt. Forums selvom de ikke spiller den store rolle rent teknisk.

Jeg skal faktisk også have lavet en iHuman og små præsentations videoer til siden via min anden virksomhed iHuman.dk .

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)