Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO: Hvordan bliver jeg nr. 1 igen?

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 24. Mar 10
Indlæg ialt: 538
Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Lidt info først:

1. Det drejer sig om hjemmesiden, www.dodsbo.dk

2. Domænet, www.dødsbo.dk, med Ø, peger også hen på hovedsiden.

3. Oprindeligt var www.dØdsbo.dk hovedsiden og lå nr. 1 på Google.

Siden jeg fik fat på domænet dodsbo.dk, valgte jeg at lave en ny hjemmeside på det domæne og slette den gamle.

Problemet er bare at jeg  nu selv efter at have læst en masse om det ikke kan få den 'nye' side op og ranke nr. 1.

Jeg er overhovedet ikke en haj til SEO og kunne derfor godt bruge nogle råd fra jer der ude :)

Det skal lige siges at begge hjemmesider har været online i omtrent samme tid. 

Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 645
Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Følger lige med :)

Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk

Fra Næstved
Tilmeldt 6. Apr 12
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Din side ser flot ud..

Men du skal lave linkbuilding til siden Jeg har pt nogle flotte pakkeløsninger du kan se på min webshop, det er det konstante arbejde der tager tiden, men også vigtigt altid at markedsføre sin hjemmeside.

 

Den lille pakke er til 400kr det er en backlinks pakke, men et supert boost til sider der ønsker opmærksomhed.

Du kan tjekke ordet tømrer på google.dk der har vi en artikel der er på første side, med sådan en backlink - pakke, men læs mere på vores side.

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har noget med antallet af indgående links at gøre.

I korte træk, betyder flere ingående links, større autoritet hos Google. Medmindre det er spamlinks, men det er en anden historie.

Ved et hurtigt kig på MajesticSEO (Som gratis medlem), kan jeg se at der er 2 domæner som linker til dig. #1 på søgeordet 'dødsbo', som jeg går ud fra du gerne vil være #1 på, har ligeledes 87 domæner der linker. Og det er indenfor de sidste 30 dage.

Din linkprofil kan ses her https://www.majesticseo.com/reports/site-explorer/summary/dodsbo.dk?oq=dodsbo.dk&IndexDataSource=F

Hvor din konkurrents kan ses her https://www.majesticseo.com/reports/site-explorer/summary/bo-expert.dk?oq=http%3A%2F%2Fwww.bo-expert.dk%2F&IndexDataSource=F 

Kigger vi på de historiske tal, så har du 3 domæner og i alt 3 backlinks til din side. Den nuværende #1 står inde med 342 domæner, og hele 9513 backlinks. Altså står han langt stærkere end dig i Googles øjne. Så hvordan får du vendt skuden? Du samler dig nogen backlinks.

Det kan være fra alle mulige kilder. Artikler er ofte effektive, så kan du tilføje (eller få tilføjet fra anden part) din side i diverse link kataloger. Der er enkelte som giver god værdi at få et link fra. Der er flere muligheder, men de 2 nævnte er virkelig effektive, til forskel fra blog kommentar, og forum signatur. (Selvom de også har en vis værdi). 

Tilføjelse; Jeg kan se at din konkurrent har links fra Dmoz.org. Så en god idé til dig, vil være at få din side derind også. Dmoz er et virkelig høj kvalitets link katalog, som har været fremme i rigtig mange år, og som Google giver virkelig stor værdi. 

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

*HINT* Der er sådan et smart link i toppen til at følge med i tråden

Eyki.dk:

Følger lige med :)

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

TomN:

Men du skal lave linkbuilding til siden Jeg har pt nogle flotte pakkeløsninger du kan se på min webshop

Linkbuilding bør ikke sælges som pakkeløsninger. En link-strategi bør udformes så den passer til lige præcis den pågældende hjemmeside for at opnå de bedste resultater.

Hvis det er JaskoB, så send mig en PM - så jeg hjælpe dig med at finde ud af hvad der skal gøres :-)

Tilmeldt 6. May 12
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Patrick Olsen:
Linkbuilding bør ikke sælges som pakkeløsninger. En link-strategi bør udformes så den passer til lige præcis den pågældende hjemmeside for at opnå de bedste resultater.

Det er i hvert fald løgn. Fair nok med link-strategi. Men linkbuilding kan godt sælges i pakke løsninger.

Jeg har en tilstrikket "Danske Links" Pakke, hvis det er var noget der frister trådstarter? Skriv gerne en PB, så finder vi ud af noget.

vh Emil

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Engholm:

Patrick Olsen:
Linkbuilding bør ikke sælges som pakkeløsninger. En link-strategi bør udformes så den passer til lige præcis den pågældende hjemmeside for at opnå de bedste resultater.

Det er i hvert fald løgn. Fair nok med link-strategi. Men linkbuilding kan godt sælges i pakke løsninger.

Jeg har en tilstrikket "Danske Links" Pakke, hvis det er var noget der frister trådstarter? Skriv gerne en PB, så finder vi ud af noget.

vh Emil

Hej Emil - De fleste der sælger link-pakker sælger eksempelvis en pakke m. 100 links profillinks, 10 links fra linkkataloger og 10 bloglinks. Mine erfaringer fortæller mig at det slet ikke giver mening at prøve at pådutte en hjemmeside at få bestemte links som den reelt set ikke behøver. Det kan være med til at give en dårligere difference mellem de forskellige typer af links og dermed vil et tilpasset linkbuilding passe bedre.

Du siger du sælger en pakke med "danske link" - men det kan jo være links fra alt mellem himmel og jord ? Det ville klart give mere værdi at udpege hvilke typer af links den pågældende hjemmeside havde mangel på og så arbejde med dette (selvfølgelig stadig inden for relevansens rammer)...

Tilmeldt 6. May 12
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Patrick, det kunne f.eks være 12 Danske artikler (Udgivet på 12 forskellige artikeldatabaser), 10 danske forum profiler, 20 linkataloger osv.

Jeg sælger normalt edu, artikler og forum profiler(udenlandske), intet andet. Men ja en link strategi er på sin plads i starten.

Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 645
Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Spændende..
Af at det er første webshop, synes jeg du har klaret det RIGTIG godt.

Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)