Køb et Amino Sponsorlink
dehm: Hej Anders Mange tak :-) Jeg er spændt på om det også har en langsigtet effekt, men her på kort sigt har det været fantastisk. :-)
Hej Anders
Mange tak :-) Jeg er spændt på om det også har en langsigtet effekt, men her på kort sigt har det været fantastisk. :-)
Ja, det skal nok blive godt. Jeg gør nu mest i unge iværksættere, men sådan et tiltag er fedt!
Kig forbi Aarhus Innovation, hvis du vil læse om Danmarks unge iværksættere. Ønsker du hjælp til noget Wordpress-halløj... Ja, så kig forbi Helbo Media. Mangler du blæk til printeren skal du SNART købe det hos E-blæk.dk.
Anders Helbo: dehm: Hej Anders Mange tak :-) Jeg er spændt på om det også har en langsigtet effekt, men her på kort sigt har det været fantastisk. :-) Ja, det skal nok blive godt. Jeg gør nu mest i unge iværksættere, men sådan et tiltag er fedt!
Men de unge kan jo også blive inspireret af de ældre :-) I know i do..
Hav en fantastisk sommer!
Så blev det til et interview med Sussi La Cour, tidligere kendt som Katja Kean.. Det er bestemt et besøg værd!
http://www.karrieredroem.dk/portraetinterview-af-den-inspirerende-karrierekvinde-sussi-la-cour-tidligere-kendt-som-katja-kean.html
Håber i får lige så stor gavn af det, som vi fik ved at lave det :-)
God læsning..