Køb et Amino Sponsorlink
http://www.jumumbo.com/collections/frontpage/products/elektropulli-elektropulli
- Under COLOR står det Børkegrå...
Ellers er der faktisk ikke rigtigt noget at sige syntes jeg...
- Udover at jeg generelt ikke bryder mig om at have menuen oppe under headeren i en webshop, det hører mere til blogs og den slags.
I en webshop bør der efter min mening at være en produkt-menu i venstre side.
denne her underside http://www.jumumbo.com/pages/vores-maerker vises en masse links der siger det er forbundet med risko at gå videre på den side på de links ?
meget kort titlen husk udnyt google viser op 70 tegn nu
lav facebook fast alle undersider ligesom du har gjort med google plus , så kan jeg også likes de gode undersider
følge min udvikling poledanser her knokler der ud ad da dette års dm pole dans er vigtigt for mig
Designet er enkelt og elegant. Måske kunne det hjælpe på konverteringen, hvis man ikke skulle scrolle for at kunne se produkter? I skal måske også kigge lidt på metatags :)
Bestil en knallertforsikring til din nye knallert.
Designet falder godt sammen med de produkter i sælger, men jeg synes, at I skal få taget nogle produkter billeder, så alle produkter på hvid baggrund, men det er også den eneste indskydelse jeg har. Super webshop!
Jeg synes den er flot
REGNSKABSPROGRAM 149,- kr.FAKTURA PROGRAM 99,- kr.Mobil abonnement oversigt
Det har I gjort godt. ....Flot hjemmeside!
vh
ann
Livingplus Interiør. www.livingplus.dk
8/10
Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk
Jeg synes egentlig shoppen er rigtig fin. I bør nok som Mikael nævner arbejde på meta description, title mv.
Magento Webshop ? Jeg har lavet Magento webshops i mere end 3 år for over 60 forskellige virksomheder - Skriv til mig nu og få tilbud indenfor 12 timer!
Du kan også se mit nye projekt hvor vi sælger Sexlegetøj. Bla. dildoer ? ;-)
Vh
Kristoffer Hjerrild
Hej alle,
Tak for jeres kommentar.
Det er dejligt at høre at så mange af jer kan lide vores shop :-)
Derudover er vi glade for de andre input vi har fået og det er klart noget vi vil arbejde med.