Køb et Amino Sponsorlink
Michael smid mig en mail på info@eyki.dk - jeg kan have det klar til dig omkring næste weekend.
God dag.
Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk
Er slet ikke i tvivl om, at det vil være en god idé med en omgang til de damer.Der er lige umiddelbart blandt disse 4 ure, en mulighed for at blive bredt præsenteret i aldersgrupperne, da jeg synes der både er til den yngre og lidt ældre aldersgrupper, blandt de 4 muligheder.
Skulle jeg købe et af dem til kæresten, vil det være nr. 2 eller 4.
MvhCarsten
Vil du gerne have stærke, konvertérbare tekster - klikker du her
Helt sikker.
Urerne er jo ret specielle og ser godt ud. Lav en kvinde afdeling og se din virksomhed gro :)
Freelance grafiker | Logo designer | Grafisk designer - Visuel Identitet til dig der tager sin virksomhed seriøst.
Lyder super!Glæder mig helt til at få det på benene.
Men så er 1000kr spørgsmålet lige, hvad tror i mændende vil sige til at "dele"
Hey
For mig at se, vil en splitforside, hvor man kan vælge at gå til Herresiden/damesiden være essentielt - det giver igen stil og klasse, som der allerede er nu på Eyki.dk.
Få lavet et par gode landingpages - når det er folk lander på enten herre eller damesiden, der fortæller hvorfor de er landet på siden, hvad de kan forvente og hvilke ure de finder her. For mig at se - vil det være med til at give en ekstra dimension af dit urunivers og kan helt klart skabe en konverteringskarma, der må være i top.Back to basic - lav en afdeling for herrerne og en afdeling for damerne, så er jeg sikker på, du er på rette vej og så kan du jo lave nogle interne links, hvor du viser top 3 af herreurerne på damesiden og omvendt på herresiden.
Mine 25 cents herfra.
Carsten
Super gode forslag Carsten :)
det er super ure der uden tvivl vil sælge godt og det ser simpelthen godt ud
følge min udvikling poledanser her knokler der ud ad da dette års dm pole dans er vigtigt for mig
Tusind tak Michael, godt at høre
Hvad er kvaliteten egentlig fra urene? De er jo relativt billige, og ser ultra fede ud nogle af dem syntes jeg :D?
Det kan du godt - de er flotte - smil smil