Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback af hjemmeside.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 17. Apr 12
Indlæg ialt: 24
Fra  KaffeHjørnet Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle i kære aminoer. 

Jeg er nu godt på vej til at få projektet i luften. Jeg vil høre om der er nogle af jer der har lyst til at kaste et blik på min hjemmeside og give lidt ris/ros.

Der mangler lidt billeder, men jeg vil, når jeg har fået min kaffknallert, tage nogle gode billeder af den i aktion, og smide op på siden.

Fra København SV
Tilmeldt 22. Mar 07
Indlæg ialt: 606
Fra  DetMads ApS Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Kom gerne med et link (: 

Tilmeldt 17. Apr 12
Indlæg ialt: 24
Fra  KaffeHjørnet Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Mindre detalje ;)

www.kaffehjørnet.dk

Tilmeldt 17. Apr 12
Indlæg ialt: 24
Fra  KaffeHjørnet Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

www.kaffehjørnet.dk

Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 645
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Simpel side, nem at finde rundt i- men synes jeg bliver en lille smule forvirret af teksten og forstår ikke helt konceptet til fulde, kan du forklare? :-)

Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 569
Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Eyki.dk:

Simpel side, nem at finde rundt i- men synes jeg bliver en lille smule forvirret af teksten og forstår ikke helt konceptet til fulde, kan du forklare? :-)

Jeg er også lidt forvirret. Udmiddelbartet lyder det som om, at man kan ringe til dig lidt a lá Just-eat?

Ellers er din side simple og enkel - men hvorfor skal vi vide at du har lavet din side på en Mac?

Dbh

Marco Poul

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Har set siden på iPhone.

Udemærket og brugervenlig hjemmeside.
- dog forstår jeg heller ikke hvor det er relavant at vise det med at hjemmesiden er fremstillet på mac?

Derudover er det underligt at når man går ind på kontaktsiden, skriver dobbelt adresse i url. Her vil keg råde til at den bare hedder: kaffehjørnet.dk/kontakt

Ydermere synes jeg siden mangler tekst, cvr og kontakt indo på forside, rigtige billeder (ikke stock photos) , samt sociale medier.

Håber min feedback kan bruges : )

Fra Herning
Tilmeldt 6. Sep 11
Indlæg ialt: 194
Fra  www.watchmen.dk Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes du skal sætte priserne op :P 

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 329
Fra  Mallorca Oplevelser Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen.

Godt at se at du er kommet lidt videre med dit projekt.

Siden er jo meget enkel, måske endda for enkel. Jeg giver de andre debattører ret her, der mangler simpelthen mere information og nogle billeder ville ikke gøre noget.

Tror måske også jeg ville finde en anden model til designet af siden. Håber ikke at jeg fornærmer dig, men den kan godt virke en smule amatøragtig på mig. Hvis jeg skulle hyre en til et job med den type ydelse, til et arrangement eller markedsføringsevent, til min virksomhed, ville jeg gå efter en mere professionel udført hjemmeside. UndskyldHuh?

Men det kan gå hen og blive rigtig godt og håber det bedste for dig!

Tilmeldt 17. Apr 12
Indlæg ialt: 24
Fra  KaffeHjørnet Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle. 

takker for de mange svar, det er altid godt at høre tingene fra andre en ens kone ;)

Ja den med mac ikonet havde jeg ikke lige tænkt over, det er der selvfølgelig ingen grund til, og de andre ting i nævner kan jeg også kun give jer ret i. mht billeder, kommer der nogle på af vognen i forskellige situationer.

Jeg får en kammerat, som er webdesginer til at kigge på layoutet.

Tak igen. 

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)