i debat
Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  E-handel, Internet & Online marketing

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Internet/E-business hjælp div. "

App til iPad hvordan?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
Amino-karma 770
Tilmeldt 14. nov 11
Indlæg ialt: 202

Skrevet 30-05-2012 kl. 20:24
Jeg vil gerne have lavet en app, men hvordan gør man det, og kan man selv lave det, eller skal man have andre til det, og i så fald hvad koster det.
Amino-karma 180
Tilmeldt 11. mar 08
Indlæg ialt: 46

EE Aaen
Skrevet 30-05-2012 kl. 22:36
Hvis du ikke har erfaring med systemudvikling er det nok en lidt uoverkommelig opgave selv at udvikle en app. Ellers er der diverse kurser du kan finde på Intetnettet.

Du kan få en app udviklet af et fima eksempelvis:
http://www.reinholdtmoller.com/iphonedk.html
Amino-karma 571
Tilmeldt 3. maj 11
Indlæg ialt: 140

NicoP
Skrevet 30-05-2012 kl. 22:57

Der er en herinde fra Amino der har lavet en e-bog (mener jeg). Hvor der er en masse vigtig viden omkring dette.

Han siger blandt andet, at det vidst er billigst at sende opgaven til nogle nede i Kina, som er dygtige og så er de ikke så dyre.

:-)

Jeg har selv leget med tanken og har prøvet diverse "gratis" programmer. Dog synes jeg ikke at jeg har kunne lave noget professionelt. Så jeg ville nok sende opgaven videre.

Hav' en god dag.

Med venlig hilsen

Har 1000 ideer, men for lidt tid til at fører dem ud livet, grundet uddannelse og arbejde. Håber en dag, at få tid til at leve 100% af mine egne projekter.

Amino-karma 235
Tilmeldt 2. nov 09
Indlæg ialt: 67

KasperC
Skrevet 30-05-2012 kl. 22:57

Selvom det er blevet nemmere at lave apps til både iphone, ipad osv., er det stadig meget meget svært, hvis ikke man har erfaring med programmering..

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)

RSS-feed

E-handel, Internet & Online marketing er venligst sponseret af: