Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sammenkobling af Facebook-kommentarer over på bloggen!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Nordborg
Tilmeldt 19. Nov 10
Indlæg ialt: 119
Fra  Mumschoice.dk Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften Aminoer.

Jeg håber I kan hjælpe mig. 

Jeg er blogger og samtidig ved at starte selvstændigt med egen webshop

Jeg blogger hver dag på min blog og linker til den på facebook, hvor jeg får en del kommentarer dagligt. Det er bare super ærgeligt at kommentarerne ikke kommer ind på min blog. Jeg har længe grublet over hvordan det kan lade sig gøre og om det overhovedet ER muligt. Men det ER det kan jeg se.

På denne blog kan I se hvordan nederst på siden.

http://pg.advertorials.dk/wip4/de-dyreste-og-billigste-boernesportsgrene/d.epl?id=1207055&utm_source=EBNett&utm_medium=Advertorial&utm_campaign=ProctorGamble

MEN hvordan gør jeg så nu? Jeg er ved at ændre min blog fra blogspot til en wordpress-løsning. Denne er dog ikke klar endnu, men håber snart at jeg får lavet den færdig. 

Håber der er nogen derude som kan hjælpe mig, da det vil give SÅ meget ekstra for mine læsere.

Mvh Tina Holm, Mumschoice.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 770
Fra  HLnet Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tina,

Så vidt jeg ved, så er det du beskrive ikke muligt.
Du kan dog erstatte det almindelige kommentarsystem på din side med facebook's kommentarsystem. Men disse kommentarerer vil ikke komme på selve facebook, under en evt side/profil.

 iPhone 6

Fra Nordborg
Tilmeldt 19. Nov 10
Indlæg ialt: 119
Fra  Mumschoice.dk Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Men der står da en knap - Post to Facebook? Håber du kan forklare hvad det så betyder?!

Fra Nyborg
Tilmeldt 29. Dec 10
Indlæg ialt: 214
Fra  Greatly Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Tina du har helt ret - "Post to Facebook" er en funktion brugeren selv kan slå til / fra, når man skriver en kommentar.

Er den slået til vil en "Kopi" af ens kommentar + link til indlægget blive smidt op på personens væg. :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Det burde faktisk kunne lade sig gøre. Hvis du indsætter Facebook Kommentarfelter på din Wordpress blog manuelt eller via et plugin, og herefter logger ind som din Facebook Side på Facebook, vil du kunne kommentere på din egen blog med din Facebook Sides navn, og hvis du lader "Post to Facebook" være markeret, vil det så komme ud på din Facebook Side som et opslag, hvorefter folk vil kunne kommenterer på det i samme tråd

Fra Nordborg
Tilmeldt 19. Nov 10
Indlæg ialt: 119
Fra  Mumschoice.dk Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarene. 

Men kan svarene fra facebook-brugere, som svarer på mit link på facebook blive overført til bloggen? Lidt kringlet - håber I forstår!

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Odder
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 214
Fra  RØDT ApS Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Det virker faktisk rigtig godt - super tip Kasper :)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)