Bag det logo ville jeg forvente; at finde et professionelt susikoekken, der leverede take away af hoej kvalitet. Jeg ville ikke blive overrasket hvis personalet havde posh uniformer, servicen var god og at der paa menukortet var ugens "nyskabelse".
Jeg ville blive overrasket, hvis jeg fandt en discountbiks der solgte praefabrikerede halvtoerre susistykker, man kan faa i ethvert supermarked.
Jeg synes faktisk at skrifttypen er lige i øjet, hvorimod at "kassen" måske mangler lidt japanske linjer i stedet. Den kunne måske også være mere aflang og rektangulær eftersom en sushibox ikke er kvadratisk.
Mvh Daniel Nielsen - marketingmedarbejder hos online marketing bureau Atak Advertising & Marketing
Her er en rettet version, hvad syntes du? Jeg kan bedre lide den her rettede version, jeg skulle bare lige gå lidt mere ned i detaljer med skyggesiderne.
"In a box" er fremhævet mere i den seneste version.
Jeg har brugt utrolig lang tid på at finde frem til denne farve.
- Når man arbejder i disse nuancer kommer kødet hurtigt til at se for gammel ud (hvis der er for meget orange i) Og for kunstigt ud (hvis der er for meget pink i)
- Dog har jeg også tænkt på at gøre den en smule mere orange, men det ser bare ikke rigtigt ud når jeg gør det...