Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Alt det andet..

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Cafe og hygge"

Vis os dit iværksætter-kontor/skrivebord

Side 23 ud af 23 (227 indlæg) « Første ... < Forrige 19 20 21 22 23
Amino-karma 24.516
Fra København S
Tilmeldt 1. jun 06
Indlæg ialt: 5.196
Amino Plus
Mikkel Mikjær Christensen
Fra Mikjaer ApS
Skrevet 14-08-2012 kl. 22:47

Så er vi ved at være faldet til i vores nye kontorer i Århus, så jeg tænkte at jeg ville tilføje lidt billeder herfra også, bare til inspiration for andre :)

Billederne er lidt dårlige fordi de er taget med min iPhone og det er mørkt udenfor, men først et billede af kontoret lige når man er kommet ind, der er ikke så højt til loftet fordi det er en kælder (den hårde iværksætter stil, med en garage, tør jeg dog ikke udsætte mit udstyr for):

Her er et billede fra den modsatte side af rummet, "chefens" plads :-) Selvfølgelig med en fladskærm på væggen der viser status på vores servere, antal indkomne ordrer, antal email i supportkøen osv:

Ja det er så min plads, vi har gjort meget af at pynte lidt op så der er klistret til med nørd-humor på væggene :-) Min maskine er en sød lille Mac Pro med 2x24" Samsung skærme og et sæt Prodipe aktive studie højtalere :-D - Vi er meget stolte over at vi trods alt ikke har mere ledningsrod på gulvet end dét dér ;-D

Ude i baglokalet har vi sat et par Intel Core Duo business workstations op til at lave forskellige test simuleringer på, som oftest tænder vi dem bare og fjernstyrer dem inde fra kontormaskinerne. Derudover kan man øjne lidt af mit bodyhacking projekt i hjørnet af billedet, der står min Withings vægt nemlig som jeg løbende vejer mig på og får uploadet resultater til internettet :-)

og til allersidst har vi køkkenet med kaffemaskinen, mikroovn, kogeplade og køleskabet :-D

Og så slutter vi lige af med motivationen over håndvasken:

Kort fortalt, de problemer du ikke kan afhjælpe er ikke problemer men distraktioner og dem bør du ikke fokusere på ... fokuser istedet på de problemer du kán gøre noget ved :-)

Jeg arbejder med professionelle hosting løsninger, min virksomhed https://www.mikjaer.com, leverer rådgivning og løsninger inden for både high-performance-computing og high-availibility med udgangspunkt i Danmarks to vigtigste og mest centrale hostingcentre og en række internationale. Derudover blogger jeg om mit fag på http://www.specialhosting.dk og om mit personlige BodyHacking projekt på http://www.bodyhacking.dk

Amino-karma 751
Tilmeldt 6. nov 07
Indlæg ialt: 193
ChatModerator
Rene
Fra RF-Design
Skrevet 16-08-2012 kl. 10:52

her kommer min lille plads på godset

Amino-karma 8.312
Fra Sjælland
Tilmeldt 2. okt 08
Indlæg ialt: 1.348
Amino Plus ModeratorChatModeratorSystemAdministrator
Rune Gjersvik
Fra Amino ApS
Skrevet 16-08-2012 kl. 21:09

Siden jeg smed de sidste par billeder ind, har jeg nu fået min egen plads, og den ligger lige overfor Martin Thorborg, så jeg bedre kan høre ham, for han er jo beskeden, og snakker meget lavt ;)

Og her kan man følge med i statistikker, Amino TV udsendelser, m.m.

Mvh. Rune Gjersvik.

Redaktør på Amino ApS. Tilføj mig på Twitter, Facebook og Google+, eller min profil på Amino.

Amino-karma 123
Tilmeldt 7. dec 11
Indlæg ialt: 25
Amino Plus
BeeWeb
Fra BEEWEB
Skrevet 16-08-2012 kl. 21:31

Også lige et enkelt billede fra BEEWEB kontoret i vores københavnske afdeling :)
Min kære kollega prøver at se arbejdsom ud ;)

Amino-karma 1.775
Fra København
Tilmeldt 15. mar 10
Indlæg ialt: 407

Alei
Skrevet 17-08-2012 kl. 02:30

^^ Nice baggrund :-)

Amino-karma 5.907
Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. sep 05
Indlæg ialt: 1.177
Amino Plus
Lars Bachmann
Fra Conseo
Skrevet 17-08-2012 kl. 10:19

Synes lige jeg vise hvordan der ser ud hos Lomax.

I disse dage holder Lomax 50 års fødselsdag, og dette er taget fra marketing afdelingen hvor jeg sommetider sider som ekstern konsulent. Hver afdeling konkurrerer i denne uge om hvem der kan pynte bedst op :)

LARS BACHMANN

Iværksætter - Arbejder med online marketing og WordPress hos Conseo
Inhouse marketing hos Lomax

Amino-karma 3.467
Fra København
Tilmeldt 15. jan 08
Indlæg ialt: 838
Amino Plus
Nikolaj Bomann
Fra LOMAX
Skrevet 17-08-2012 kl. 10:21

Lars Bachmann:

Synes lige jeg vise hvordan der ser ud hos Lomax.

I disse dage holder Lomax 50 års fødselsdag, og dette er taget fra marketing afdelingen hvor jeg sommetider sider som ekstern konsulent. Hver afdeling konkurrerer i denne uge om hvem der kan pynte bedst op :)

Det er svært at komme ind af døren for bare pynt, men sjovt er det.. :)

Arbejder som e-købmand hos LOMAX, som bl.a. sælger kontorartiklerkontormøbler, udstyr til lager og meget mere.

Side 23 ud af 23 (227 indlæg) « Første ... < Forrige 19 20 21 22 23

RSS-feed