i debat
Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Alt det andet..

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Cafe og hygge"

Vis os dit iværksætter-kontor/skrivebord

Side 25 ud af 25 (243 indlæg) « Første ... < Forrige 21 22 23 24 25
Amino-karma 6.449
Fra Brørup
Tilmeldt 7. jul 07
Indlæg ialt: 1.493
Amino Plus
Mickey
Fra ITAlarm.dk
Skrevet 11-01-2014 kl. 18:51

Jacob Holm:

Hej Mickey

Hvis du skal bruge nogle gode kvalitetsmøbler til Ikea priser - så prøv at checke www.office2go.dk Jeg kan helt sikkert hjælpe dig her Smile

Mvh Jacob Holm

Kunne meget vel tænkes. Jeg er sgu bare sådan lidt splittet, for på den ene side er det tude grimt det jeg har nu, men det er et få tal af mine kunder der rent faktisk kommer her - Resten er jeg typisk ude ved.

Faktum er jo at det fungerer meget godt :)

10% Rabat på ALT support til medlemmer af  Amino - Nævn blot du er Amino medlem.

Få et godt tilbud på din nye kontor pc - Klik her 

Amino-karma 253
Fra København
Tilmeldt 20. dec 11
Indlæg ialt: 60
Amino Plus
Jacob Holm
Fra Office2go
Skrevet 11-01-2014 kl. 20:43

Selvfølgelig fungerer det fint - men en god kontorstol og et indstilleligt bord er et must hvis du skal arbejde længe ved skrivebordet. Det er ikke estetikken jeg tænker på men ergonomien. Bordhøjden skal passe til dig så du ikke får spændinger i ryg og nakke og derved mindre arbejdseffektivitet. Kontorstolen skal have synkront vip således at du får noget bevægelse i din arbejdsstilling. Dette skaber bedre blodomløb i kroppen og derved højere effektivitet og mindre træthed - Med dit job er jeg sikker på, at du vil komme til at arbejde endog meget længe ved skrivebordet, også er det vigtigt at du er frisk og klar - og her kan gode møbler hjælpe dig Smile

Mvh Jacob Holm

Amino-karma 6.449
Fra Brørup
Tilmeldt 7. jul 07
Indlæg ialt: 1.493
Amino Plus
Mickey
Fra ITAlarm.dk
Skrevet 15-03-2014 kl. 11:46

Nu har jeg fået opdateret kontoret lidt :D Sgu rart at her er ryddeligt..

Men her er ITAlarm´s HQ. Er specielt glad for mit nye "bygge" bord.

10% Rabat på ALT support til medlemmer af  Amino - Nævn blot du er Amino medlem.

Få et godt tilbud på din nye kontor pc - Klik her 

Side 25 ud af 25 (243 indlæg) « Første ... < Forrige 21 22 23 24 25

RSS-feed