Køb et Amino Sponsorlink
Okay - ja lige i mente - vi flyttede først ind den 15. maj - så kontoret er ret nyt - og jeg har IKKE fået hængt billeder osv op endnu :) Ting tar den tid ting tar, og kunderne er vigtigere end et søm eller to :)
Global internet radio · Overvåg de større danske handelssider · Onsdags lotto - en hobby side
Hej min ven!Jeg er Wordpress-ekspert og leverer lige nu et super skarp tilbud, læs mere HER!
Her er kommandoposten hos ShopWithSocks.com
Hejsa,
Fin ide :-)
Her er "drengenes" hule, hvorfra de mener at styre verden:
Her er mit bord og i baggrunden Helenes bord (og det er derfra verden styres):
Og til sidst, min lille samling af ting og sager fra memory-lane:
Stor hilsen/Brian
Selvstændig siden 1999, og stadig vild med det.
Solutio | Lalini Online Marketing | Baglokalet meninger og udgydelser
Gotta love my work... Elsker friheden til at vælge mit kontor efter mit humør! Winter Kommunikation er lige nu på lækkert skrive-retreat på Korsika som ghost writer.
Ha' en god dag!
Det regner faktisk ikke her... Solen skinner og vejret er dejligt. Grillen blev tændt i morgen til en omgang langtidsstegning (12 timer) og imens knokler vi løs på kontoret.
Byflou - Online fashion ByOutlet - Billig online mode Jegelskermode - Frivilligt modemagasin
ShopWithSocks.com: Her er kommandoposten hos ShopWithSocks.com
Hvad er det for en stor dildo mikrofon? :P
Jeg roder lidt, men her bor jeg :-)
Arbejder som e-købmand hos LOMAX, som bl.a. sælger kontorartikler, kontormøbler, udstyr til lager og meget mere.
Ebbe Hansen:
Jeg tænkte straks - her er den første iværksætter der får noget fra hånden :-)
Og dernæst tænkte jeg - her har vi en ÆRLIG iværksætter :-)
Her er lidt af kontor, forsendelse og broderi afd :)
T-shirts med tryk til iværksættervenlige priser.
Og vi laver jo klart nok også tryk på tøj
Har også en lille side projekt som er en online shop med salg af billig køkkenudstyr
Min amino profil Reberholt