Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp med snyd på Ebay.co.uk betalt med PayPal

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 11. Oct 11
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 07:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino håber i kan hjælpe mig.

Jeg har købt en iphone 4 skærm fra Ebay.co.uk, og det er fra fullgadget.

Men efter en uge har jeg ikke modtaget min vare, men de siger bare man skal vente lidt tid. Men det plejer kun at tage 3 dage fra England.

Så jeg betalte med Paypal, og hvad kan man gøre for at få sine penge igen?

Jeg har prøvet at skrive til fullgadget, men som skrevet, skriver de bare man skal vente længere tid. De gider ikke sende mig track & trace nummer, men jeg tænker om de har sat track & trace nummer på pakken. Skal man sætte det på i England?

Men hvad kan man gøre mod snyd når man har betalt med paypal?

-Sjensen

Fra esbjerg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 07:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Altså det tager jo noget tid det er jo ikk i dk varerne bliver sendt fra så giv det loge en chance

Tilmeldt 11. Oct 11
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 07:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skal jeg nok :-)

Men hvis man blev snydt hvad kan man så gøre ? :-)

Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 645
Skrevet kl. 07:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes ligeledes at en leveringstid på over en uge er acceptabelt, men hvis du om en uge ikke har modtaget din pakke så afhænger det lidt om hvordan du har handlet- som afgør hvilke muligheder du har:
- har du handlet med escrow sikkerhed?

Hvis du ikke har det ville jeg kontakte paypal og dokumentere mit køb, men for at paypal vil tage sådan en sag op skal du vente lidt endnu, forhåbentlig dukker din pakke op!

Held og lykke med det

Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk

Fra esbjerg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 07:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Så skal du prøve at henvende dig til e- Bay. Prøv evt at tjekke sælgers karaktere derinde så kan du se om der har været problemer før :)

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 08:09
Hvor mange stjerner giver du? :

1) Hvem er FullGadget? Er det navnet på brugeren du købte af?

1a) Når du siger en uge, er det så 7 arbejdsdage eller 7 dage?

Mange ebay sælgere skriver på deres profiler at de kun sender 1-2 gange om ugen.

Tjek envidere også HVORDAN vedkommende sender. Hvis det er super discount shipping, så kan det sagtens tage længere tid.

2) Det er praktisk talt umuligt at blive snydt med ebay og PayPal, så vær ikke nervøs. 

3) Hav lidt tålmodighed. 

4) Skriv til sælgeren på eBay og spørg om pakken er sendt og om han kan give dig nogle informationer om hvornår. 

5) Vent til der er gået mindst 10 arbejdsdage, kontakt sælgeren og forlang en tilbagebetaling. Hvis han ikke accepterer det går du ind i PayPal og requester et refund. Det er en lettere lang process, hvor man skal udfylde en masse detaljer og give sin version af historien. Mere end højest sandsynligt vil PayPal reagere i din favør. Om ikke andet giver det en direkte presserende kontakt til sælger, som ofte løser det.

Tilmeldt 11. Oct 11
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle svar, jeg vil vente lidt og kontakte dem. De hedder Fulgadget, og de har fulde stjerne. Så de er seriøse. Men jeg vil kontakte dem, men kan i sige om der altid er Track og Trace nummer på pakker i England eller skal man betale for det, fordi jeg tog den billigste metode at levere.

-Sjensen

Fra Rødovre
Tilmeldt 26. Dec 11
Indlæg ialt: 157
Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er ikke altid track&trace p åfra UK - det koster som regel lidt mere...

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Et iPhone cover kan vel også sendes som brev, hvor der er risiko for den forsvinder i posten. Der er i hvert fald nok ikke T&T på et brev.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

tag det nu helt roligt - den slags forretning snyder i princip aldrig - Selvfølgeligt kan en pakke eller et brev bortkomme - men giv tid. Kommer der ikke noget, kan du klage til paypal og bede dem holde penge tilbage, men jo ikke efter så kort tid, de vil bede dig komme igen om 14 dage fra nu eller sådan.

Generelt snyder den type forretning som du henviser til der ikke. Det vil give dem rod med Ebay og i høj grad med Paypal som vil tilbageholde penge, så den er på vej - eller ved uheld bortkommet - ikke snyd. Ham du har købt for har på ebay 46.851 salg som topratet og næsten 100% tilfredshed - han snyder ikke du

Hvis den ikke er der om 10 dage - så skriv til dem igen - så skal se, mon ikke de skyder et nyt cover af til dig, og eller gå til paypal

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)