Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skifte af revisor...?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 07:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Egentlig så tror jeg godt jeg kender svarerne på mine kommende spørgsmål, men vil hellere lige høre ad herinde hvordan og hvorledes man skal forholde sig dertil.
Det er sådan at jeg nu gennem nogen tid egentlig har været meget utilfreds med den hjælp og assistance jeg har modtaget fra min nuværende revisor og overvejer derfor at skifte til en mere pålidelig en af slagsen.
Får næsten aldrig svar på henvendelser, hvilket til dels mest har været gennem emails, hvilket så måske for nogen synes dumt, men sådan har det nu engang fungeret. Det har ofte, meget ofte endda, været sådan at jeg har skullet sende gentagne mails før jeg har modtaget svar derpå, altså en form for rykker mails.
Får altid mine regnskaber lavet nærmest i sidste øjeblik, nogle gange har det hængt på sidstedagen for indberettelse, og får nærmest altid bare standardsvar om at det bliver lavet hurtigst muligt, hvilket meget sjældent har passet.
Nu er jeg så måske omsider kommet dertil hvor jeg bare har fået nok.

Hvordan skal jeg forholde mig med hensyn til at skifte til en ny?

Hvad med eventuelle dokumenter som nuværende revisor er i besiddelse af?

Mangler stadig at få udarbejdet årsregnskab for 2011 og at der bliver indberettet til skat, således min selvangivelse bliver færdig og jeg kan se eventuel restskat - hvordan skal jeg forholde mig dertil? Fristen nærmer sig jo før eller siden (1. juli).

Det drejer sig om et ganske enkelt regnskab der som sådan ikke er noget specielt i - har bare valgt at have en revisor til at udarbejde de forskellige dele, for selv at kunne tænke på andre ting (selvom jeg ofte ender med at tænke på det alligevel).

Håber at høre respons på ovenstående Smile og ønsker folk en god onsdag.

 

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan,

Nu kan jeg jo se, at du er fra Aalborg. Så vil jeg da anbefale dig, at tage fat i Nielsen & Christensen (www.n-c.dk). Jeg har brugt dem i næsten 20 år og har aldrig været andet end tilfreds. Tingene bliver lavet til tiden og der er styr på det. De vil nok også hurtigt kunne svare dig på ovenstående spørgsmål.

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)