Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Allerede faldet i Penguin 2012?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Skovlund:

Jeg tror at J. Deleuran har ret i, at det skyldes, at siden stadig er ny. Der er en tendens til, at nye sider kan svinge rigtig meget i resultaterne.

Tror ikke så meget, at det har noget med Penguin updaten, at gøre. Jeg synes selv ofte, at det tager omkring 3 måneder inden en ny side har stabiliserede sig i Google. Så giv den lidt tid.

Nye sider er som oftest i Google sandkasse i et stykke tid. Så vidt jeg ved, er det for at finde ud af hvor meget siderne er værd på sigt.

Og hvad jeg har læst mig til andre steder fra, så bør man tage en slapper med at linkbuilde for hårdt på nye domains. Netop fordi de er i sandkassen. Bliver en linkbuilding 'unaturlig', trækker Google gerne en lidt ned for at se tendensen. Fortsætter man i samme spor, kan man komme ud af sandkassen, fordi man viser Google at man ikke er en tilfældig junksite. Og når man er ude, plejer man ofte at rangere højere igen.

Hvis ikke det er sandkassen, er det vel en Google Dance. Den kommer de fleste igennem. Og ligesom sandkassen, ender man gerne mere positivt end før. 

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 27. Mar 12
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Er blevet belønnet her med mine blogs :D

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har flere af jer skrevet at titlerne er identiske på hjemmesiden.

Umiddelbart synes jeg ikke at titlerne er identiske.

Kunne I uddybe? 

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Er enig i at title tags ser lige lovligt identiske ud. De starter tit med "Game of Thrones".

Mit gæt er dog at problemet er et andet. Dine sidste to blogindlæg er 24. og 21. maj. Dvs det er der jeg gætter din WordPress blog får lavet en "page 3". Jeg har prøvet at tage et ordentligt dyk bare ved at få en "page 2". Det er jo pludselig to sider indekseret med akkurat samme title tag og hvor siderne også er tæt på ens. Indholdet, der rykker til "page 2" eller "page 3" var jo allerede indekseret på forrige side først. 

Jeg er overbevist om det er derfor, da jeg selv kom op i Google igen natten efter jeg havde fikset det. Har set mange har deres WordPress blog sådan. Ved ikke om de er oppe pga de har en stærk hjemmeside med meget indhold eller de bare har ekstremt stærke links. Min relativt nye spareblog havde/har dog ikke så meget indhold og var også rimeligt ny - og så er din hjemmeside nok mere følsom over for Duplicate Content

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gita

Tak for din kommentar.

Jeg har kigget på mine title tags, og ændret i dem for at de ikke virker alt for identiske.

Må jeg spørge, om du stadig synes det efter kig 2?

Angående page 3. Jeg vil umiddelbart ikke tro, at det skaber duplicate content fordi mine indlæg stadig har de samme url.

Men det kan være at der er andre på Amino, som har en holdning til dette? 

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)