Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Allerede faldet i Penguin 2012?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har for ikke særlig længe siden oprettet en hjemmeside omkring Game of Thrones  bøgerne og serien. Den er måske max 1,5 måned gammel. Der er skrevet 10 artikler samt flere sider om bøgerne og serierne.

Jeg har linkbuildet forskellige steder, men langt de fleste har været yderst relevante links (vil jeg selv mene. Fra andre hjemmesider om bøger, film osv.).

For en uge siden var flere af siderne fremme på side 1 på Google på relevante søgninger.

Nu er de væk.

Kan det passe at hjemmesiden er faldet i Pingvinens klør, eller er det fordi hjemmesiden blot hopper frem og tilbage fordi den stadig er forholdsvis ny?

Bud modtages gerne Smile 

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

lidt er du nok i Pingvinen da alle titler på siden er meget ens lav alle noget mere unikke på din siden.

husk forskellige anker links ti din side alle er nærmeste ens tjek her https://www.majesticseo.com/reports/site-explorer/summary/game-of-thrones.dk

men husk selvfølge er siden ny så arbejder der ud men gør det bedre frem over da alle er næsten ens  anker tekst links på alle sider der linker til dig  det er ikke helt ideelt  , så det kan man da forbedre

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Endnu engang tak for hjælpen. Det plejer du altid at være god til.

Når jeg tjekker hos Majesticseo, så viser den ikke rigtig noget da jeg skal oprette profil eller betale medlemskab.

Hvordan kan du se hvordan mine anker links ser ud?

Kunne du give et eksempel? 

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

når siden er så ny, vil den være startet med t få et boost på google, herefter vil den danse frem og tilbage i resultaterne, hvorefter den vil lægge sig på et niveau.

hvis du fortsætter med at lægge artikler, og linke ind til den på en naturlig måde, vil du opnå samme effekt på den side, som du har på twiligt siden - dog med det in mente, at den nye sides emne nok ikke vil opnå samme kult som twiligt-serien fik.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Sasa Kovacevic:

Hej Michael

Endnu engang tak for hjælpen. Det plejer du altid at være god til.

Når jeg tjekker hos Majesticseo, så viser den ikke rigtig noget da jeg skal oprette profil eller betale medlemskab.

Hvordan kan du se hvordan mine anker links ser ud?

Kunne du give et eksempel? 

jeg har oprette profil gratis  hos dem, jeg kan se top sider der linker til dig, opret gratis profil hos dem så ser man meget mere end man gør når man ikke er logget ind

jeg ser dette her ved logget ind.

interne links samme på siden

de 2 andre top links ekstrem tæt på hinanden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

Sasa Kovacevic:

Hej Michael

Endnu engang tak for hjælpen. Det plejer du altid at være god til.

Når jeg tjekker hos Majesticseo, så viser den ikke rigtig noget da jeg skal oprette profil eller betale medlemskab.

Hvordan kan du se hvordan mine anker links ser ud?

Kunne du give et eksempel? 

jeg har oprette profil gratis  hos dem, jeg kan se top sider der linker til dig, opret gratis profil hos dem så ser man meget mere end man gør når man ikke er logget ind

jeg ser dette her ved logget ind.

interne links samme på siden

de 2 andre top links ekstrem tæt på hinanden



Okay jeg opretter en profil. Vidste ikke at man fik vist mere selvom man ikke betalte. Tak for info! 

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej J. Deleuran.

Nej der er ganske få ting, som kommer til at opnår samme kultstatus som Twilight universet Smile

Men tak for de gode råd. Jeg forsøger mig frem med flere artikler samt links. 

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

jeg kan se en  er nok uenig med mig eller ved en fejl klikket minus ved indlægget .

men for den givet karakter, forklare jeg lige hvor vigtigt det er nu at lave forskellige links tekster , de må ikke være ens og det er en større fordel nu med forskellige titler der ikke ligner hinanden

god ide læse de tråde der har været , de forklare meget grundigt hvad der er sket i pingvin opdatering http://www.amino.dk/forums/t/162909.aspx?PageIndex=1 der er desuden også denne tråd links videre  til andre tråde der giver viden videre til den der er i tvivl , disse tråde giver en god viden hvad der er sket og hvad man kan gøre for man ikke bliver ramt 

Dog har det altid været en fordel med unikke forskellighed på siden , det er ikke lavet om nu betyder det bare endnu mere .

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 485
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror at J. Deleuran har ret i, at det skyldes, at siden stadig er ny. Der er en tendens til, at nye sider kan svinge rigtig meget i resultaterne.

Tror ikke så meget, at det har noget med Penguin updaten, at gøre. Jeg synes selv ofte, at det tager omkring 3 måneder inden en ny side har stabiliserede sig i Google. Så giv den lidt tid.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Skovlund:

Jeg tror at J. Deleuran har ret i, at det skyldes, at siden stadig er ny. Der er en tendens til, at nye sider kan svinge rigtig meget i resultaterne.

Tror ikke så meget, at det har noget med Penguin updaten, at gøre. Jeg synes selv ofte, at det tager omkring 3 måneder inden en ny side har stabiliserede sig i Google. Så giv den lidt tid.

fuldt ud korrekt ny side det betyder rigtigt meget  , men når ens så meget links og titler er det bare med at lave det mere unikke , men afgjort ny side det betyder også en stor del , men man skal ikke glemme at , der er nye regler nu og vis vil i toppen er det med at tage alle faktor med , alle vil jo i toppen og det kræver man gør alle tingene ud til sit ypperste og sit bedste , så i alt er vi 2 enig at en af de vigtigste faktor er en ny side , der jeg er uenig med dig , vis jeg ellers forstået dig korrekt er det ikke den vilde betydning om det er helt unikt eller ej , der er vi 2 uenig , jeg mener det hjælper en op ad jo mere unikt det er .

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)