Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søges: Engrosforhandler af læder og skind

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Herlufmagle
Tilmeldt 18. Feb 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Alle Amino'er!

Jeg søger engrosforbindelser af lækkert vegetabilsk garvet skind og læder/kernelæder.

Forhandleren må meget gerne være fra Europa.

Jeg har hidtil handlet gennem de danske leverandører, som leverer flotte produkter.

Men jeg synes, at priserne er meget høje herhjemme, hvilket giver en minimal avance på mine produkter.

Håber I kan hjælpe mig!

kh

Kristine Kjær Schmeling

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Herlufmagle
Tilmeldt 18. Feb 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusinde takRavn!

Det vil jeg fluks prøve.

kh

Kristine

Tilmeldt 14. Nov 07
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristine,

Jeg har en super god kontakt til en fabrik der daglig producerer læder varer, alt efter ønske. Priserne er direkte producent til dig i dette tilfælde, så vi hopper grossist,forhandler led over, i øvrigt ligger produktionen i Istanbul.


Hvis du er interesseret i at høre nærmere så smid en besked til mig, så finder vi ud af noget.

Mvh

Gunilla

Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristine 

Ved godt det er en gammel tråd, men jeg prøver at skrive alligevel :0)

Lykkedes det dig at finde en god grossist leverandør ? Eller bruger du stadig danske leverandører ?

Jeg er selv igang med et projekt omkring produktion af herre læder tasker, derfor har dine erfaringer min interesse.

Håber at høre fra dig.

Hilsen 

Michael

Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gunilla

Skriver til dig selvom det er en gammel tråd :0)

Jeg er igang med et projekt omkring produktion af herre lædertasker og kunne derfor godt være interesseret i at komme i kontakt med din leverandør i Istanbul.

Håber at høre fra dig.

Hilsen

Michael

Tilmeldt 13. Jul 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristne!

Jeg er sent ude:) men fik du nogensinde løst dit problem angående en udenlandsk leverandør af skind og læder/kernelæder?

Jeg fandt dit indlæg fra den 29/5 2012.

Min kæreste står lige nu i samme problem som du gjorde dengang.

Kan du hjælpe os med en udenlandsk adresse på en sådan ovenstående leverandør og måske en leverandør i værktøjer

til skind og læder.

På forhånd tak

Johnny Joel Bargsteen

Tilmeldt 13. Jul 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gunilla

Den 29-5 2012 skrev du en besked til Kristine angående en god skindleverandør i Tyrkiet.

Jeg håber at du ser denne skrivelse og vil give os noget info om firmaet da vi står i samme situation nu som Kristine gjorde dengang.

Vi håber at høre fra dig snarest.

Mvh

Johnny Joel Bargsteen

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

til alle der søger læder produktion.

Jeg har læder produktion på Madagascar. Ud over produktion og vi laver også vores egen kollektion som kan ses på www.mwcreation.net 

Ny udvikling kan følges på https://www.facebook.com/AllOrganic 

Vi kan servicere på alle niveau fra levering af rå læder til færdig produktion. 

Vores primære arbejde er med den lokale Zebu, som er speciel god til tasker og lign. pga læderets stivhed, men kan også tilbyde fine og blødere kvaliteter. 

Gode priser, høj kvalitet - Juli måned tilbydes 15% rabat, gå ind og Like os på facebook og hent rabat kode.

Mvh Mikkel

http://www.mwcreation.net

Tilmeldt 13. Jul 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

Vi søger en virksomhed i udlandet som producerer læder og skind også kernelæder i en høj kvalitet samt til fornuftige priser set i relation

til priserne her hjemme i Danmark.

Vi er en kommende virksomhed med opstart d.1-9 2014 som vil designe og udvikle brugsprodukter i skind og kernelæder samt

skind og kernelæder i kombination med Hallingdahl og Poul Smith stoffer.

Kan du oplyse mig om du har mulighed for at levere os ovennævnte læder og skindprodukter og til hvilken pris?

Lad mig høre fra dig snarest så vi kan få en dialog i gang.

Mvh

Johnny Bargsteen

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)