Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogle som er interesseret i at starte et designer firma?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. May 12
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hej mit navn er Jonas. Jeg er ved at se om jeg kan starte et firma op håber der er nogle som er intra i at hjælpe med at starte op.

Jeg vil lave website design.

Tilmeldt 24. May 12
Indlæg ialt: 58
Fra  ColourCloud Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas,

Hvad har du brug for hjælp til? 

Grafisk arbejde (Logo, Flyer, Visitkort) fra 195 DKK
CMS Hjemmeside (Wordpress, komplet opsætning) fra 1995 DKK - se mere colourcloud.me

Tilmeldt 27. May 12
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg søger en Designer som kan finde ud af at designe. Hele dette firma skal startes op fra bunden. Er du inta i at 

starte firma ?

Fra København S
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Odense
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 213
Fra  CoWeb ApS JLTR.dk Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas. 

Jeg synes lige du skal tage en time, eller mere hvor du tænker på, hvad det egentlig er du vil med et firma?

Det kræver en del overvejelser, det kan godt være du har gjort dig en masse tanker om det, men så skriv det her inde.

Jeg tvivler på det er de færreste, der tager kontakt ud fra de to linjer om et kommende samarbejde i fælles virksomhed.

:)

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Som Asger skriver det.

Må du give lidt mere information om dit projekt.

Du kan ikke bare skrive at du vil starte en virksomhed op som skal lave det og det og om de er "intra" som du så fint skriver det.

Hvad er dine egne kompetencer?

Hvad skal din rolle i virksomheden være?

Hvem søger du og hvilke kompetencer skal de have?

Der er mange ting man lige skal tænke over før man starter en virksomhed op eller kan du enten gå kold i det eller også vil det tage dig en krig.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 27. May 12
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen.

Dette firma jeg kunne finde på at lave er et firma som laver hjemmesider. Jeg vil tage ud til kunden som godt vil have en hjemmeside og give kunden ideer om hvad kunne være godt. Når vi så har fundet ud af det så tager jeg hjem og laver dette design og sender nogle udkast til kunden.

han finder det han vil have. Hvorefter jeg siger til kunden. Der vil gå max 3-4 dage så har du din hjemmeside oppe og køre og det hele er klar til brug. Dette firma skal leve på at levere hurtig og lave nogle som folk kan lig.

Håber i kan se lidt mere i det nu. Har meget nemmer ved at snakke om det når man sider sammen med en. Det der med at skrive det hele ned det er ikke lige mig :/

Hilsen Jonas Nikolajsen

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)