Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Du deler din viden for pengenes skyld!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Eller gør du? Vi undersøger incitamenterne for videndeling og opbygning af social kapital.

Vi er en gruppe bachelor studerende der meget gerne vil røve 10 minutter af dit liv. Vi har opstillet et spørgeskema, hvor overskrifterne er Social Kapital og Sociale Medier. Vi vil være enormt taknemmelige hvis i gad at svare på det. Hvis du er interesseret i at modtage et eksemplar af vores færdige arbejde (opgave og artikel), skal du blot skrive en besked til mig, så sørger jeg for at du får et eksemplar.

Det skal lige nævnes at spørgeskemaet er på engelsk.

På forhånd tak

Lars Østergaard

Link: https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dENFMkZuRTJ1OGJLTmhaYXhmSDJuZlE6MQ

(Jeg har før oprettet en lignende tråd, men med en anden overskrift, bl.a. som en splittest til benyttelse i vores opgave. Jeg har sendt en mail til Amino Support om at få lov til at gøre dette, men har ikke fået svar. Nu tager jeg chancen og poster igen, da vi er i tidsnød. Hvis ikke det er efter reglerne, kan tråden blot slettes igen og jeg underskylder.)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg er meget sikker på det er ok at oprette sådan en tråd , men jeg er ikke verdens bedste til engelsk så jeg håber i forstår min besvarelse jeg givet i dette her spøgeskema

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

jeg er meget sikker på det er ok at oprette sådan en tråd , men jeg er ikke verdens bedste til engelsk så jeg håber i forstår min besvarelse jeg givet i dette her spøgeskema

Hej Mikael,

Tusind tak for besvarelsen! Jeg kigger den igennem senere, så skal jeg nok give besked hvis der skulle være spørgsmål :)

Hav en super aften.

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael,

Jeg kan ikke se dit svar i spørgeskemaet. Afsluttede du det helt?

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg siger mange tak for de mange svar vi har fået herigennem Amino. Hvis du ikke har nået at deltage endnu, kan det nås inden mandag - og husk og giv besked hvis du er interesseret i at modtage et eksemplar senere.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)