Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

NETS - Hvad er risikoen for afslag

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer.

Jeg har i noget tid brugt Euroline til mine betalinger via min shop, men da mange af mine kunder, overraskende nok har valgt at benytte Dankort, selv om de har et VISA, så føler jeg det er nødvendigt for min virksomhed at kunne acceptere Dankort.

det eneste problem jer har er chancen for at spilde 3500 kr på det. hvad er chancen for at blive afvist af Nets med en shop som min

Har over 100 kunder og en meget stor del af kunderne har været tilfredse med varen, og shoppen.

Har nogen af jer erfaringer med nets og deres ansøgningsproces? Hvor stor er risikoen for at miste de 3500=?

DBH.

Big Smile

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Mig bekendt er risikoen lig 0, da det vist kun er Teller der kræver forudbetaling for aftalen. Jeg mener ikke det koster dig noget, hvis Nets skulle afvise dig. Men hvorfor skulle de også det?

Det er i øvrigt ikke 3.500 men "kun" 1.250 kr. for Dankort aftaler.

Jeg ved at én af de ting de kigger på i forbindelse med ansøgningen er, om dine handelsvilkår er i orden. Så hvis du bare skriver at det er en testside, og ellers har styr på disse, burde ansøgningen gå lige igennem.

Tilføjelse: De kigger sgu nok også på sikkerheden omkring indløsningen :o) Så den skal der nok også være styr på.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 00:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igang,

Tak for dit hurtige svar. Jeg mener bare at prisen var 3500 men det er nok mig der har misforstået det. Fint, så må jeg hellere komme i gang med ansøgningen :)

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 00:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra København Ø
Tilmeldt 29. Jul 11
Indlæg ialt: 456
Fra  Dansk Erhvervs- & Selskabsrådgivning Skrevet kl. 01:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er kun hvis ledelsen/ejeren/selskabet er rki registreret at det giver problemer..

Fra Odense
Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 393
Fra  Babytoys.dk Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis de siger at der er noget galt skriver de en mail tilbage hvor de fortæller hvad der er galt og så har du x antal dage til at rette op på det.

mange hilsner

Mads

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)