Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal... Skal ikke???

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Glostrup
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle I skønne Aminoer.

Kan I holde varmen?

Jeg har for et par dage siden modtaget en mail fra Amino teamet omkring mulighed for mere trafik på min hjemmeside. Grundet jeg har skrevet en historie eller to på Amino Buzz. Mit lille dilæma ligger i, at jeg faktisk gerne vil have en del trafik til min hjemmeside. Men den er hverken helt eller halvt færdig. Jeg mangler at få skrevet flere tekster til de enkelte sider. Hvilket også er årsagen til at jeg endnu ikke har offentliggjort den her på siden.

Men er det en dum idé, altså at vente med at udgive siden? Jeg har bare altid haft den holdning, at jeg ikke vil lave et halv færdigt stykke arbejde.

På den anden side, kan jeg få en masse råd omkring does and don't.

De bedte hilsner

Daniel

Tilmeldt 17. Jun 08
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Goddag

Nu har du skrevet de 1 eller 2 historier på Buzz tror det ville være mere pro

at vente med at reklamere med siden indtil den er oppe at køre, og muligvis skrive nogle historier og vent med at ligge dem ind på Buzz til du har siden oppe at og hvis du har eks lavet 3 historier imellem tiden så lig en historier op om ugen Smile så er du forude .

Fra Glostrup
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen det har jeg også hele tiden regnet med at gøre. Som jeg også skrev. Så det fortsætter jeg bare med :)

Tak for dit svar :)

Tilmeldt 17. Jun 08
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

nogle stjerner kunne være godt Smile 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

jeg ved det selv man bliver aldrig 100% færdig med ens hjemmeside så vis er bare ½ færdig  så man kan se hvad det er  man tilbyder ville jeg ikke vente med offentlig gøre siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Glostrup
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
så vis er bare ½ færdig  så man kan se hvad det er  man tilbyder ville jeg ikke vente med offentlig gøre siden

Dvs. Så ville du offentliggøre den her på Amnio, så folk kunne give feedback på siden. Evt. for at man ikke er helt fra i forhold til indhold og layout?

Tak for dit svar Mikael Smile

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Daniel Miltoft Rasmussen:
Dvs. Så ville du offentliggøre den her på Amnio, så folk kunne give feedback på siden. Evt. for at man ikke er helt fra i forhold til indhold og layout?

Jeg er helt enig med Mikael. En side bliver aldrig færdig, og er forhåbentlig under konstant udvikling.

Men nu tror jeg også at du overvurderer betydningen af den mail du har fået. Det betyder bare at din Buzz signatur bliver vist i en lille boks under de nyheder du poster på Buzz. Så det er nok ikke fordi du skal forvente at din side bliver væltet af nysgerrige besøgende :o)

Men betragt det som en del af din linkbuilding, og få det gjort.

Dette er en af de små beslutninger, som du ikke skal spilde ret meget tid på at træffe Big Smile

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Glostrup
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen det har jeg nok :) Det er første gang jeg modtager en sådan mail. Så jeg blev da glad :)

Men jeg vil helt klart gå i tænke boks igen :)

Mange tak for dit svar.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel Miltoft Rasmussen:
Det er første gang jeg modtager en sådan mail. Så jeg blev da glad :)

Det kan du også roligt tillade dig at blive, for det er slet ikke så dumt. Men det bliver ikke noget der får din server i knæ :o)

Daniel Miltoft Rasmussen:
Men jeg vil helt klart gå i tænke boks igen :)

Det var da pokkers. Hvis du skal bruge så meget tid på alle simple beslutninger, kan jeg godt forstå at siden ikke er færdig Big Smile

Få dog udfyldt profilen, og slet denne "opgave"fra din to-do liste, så du kan bruge tiden på vigtigere ting.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)