Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Finde hoved eller hale?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. May 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 06:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er en pige der går og drømme at starte et jeansmærke op  som er specielt designet til høje piger - og til rimelige priser :)
Jeg er bare desværre helt grøn på dette område med iværksætteri, og hvor jeg skal starte eller slutte.

Ved hvert fald at jeg skal have fundet en designer der er villig til at hjælpe mig med at designe nogle jeans, også skal jeg have dem produceret og enten sælge dem over nettet eller se om jeg kan få dem ud i nogle butikker - samtidig skal jeg også have lavet en hel masse reklame for jeansene

Der udover kan jeg ikke inde hoved eller hale i noget - det kunne være rigtig rart hvis der findes en slags agent eller noget der kan hjælpe en igang eller har nogle kontakter der kan hjælpe en?

Er der nogen der enten kender sådan en, eller har andre gode råd til en god opstart?

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Katrine

Fedt at du har det gå-på-mod. Jeg tror der er mange, som er i samme situation som dig mht. ikke at kunne finde ud af, hvor de skal starte.

Jeg vil dog give dig nogle gode råd her.

  1. Registrer din virksomhed og få dig et CVR-nummer. Dette gøres på http://www.webreg.dk.

  2. Jeg kender en som designer tøj. Hun hedder Tine Vester, men er godt nok ikke herinde på Amino, men hun er på Facebook, hvor du eventuelt kan sende hende en besked. Hendes Facebook-adresse er: https://www.facebook.com/tine.vester
  3. Med hensyn til regnskab/bogføring, så vil jeg anbefale dig at tage fat i en bogholder. Der findes mange herinde på Amino, som kan hjælpe med dette.

  4. Du skal finde nogen som vil producere dine produkter. Kender ikke nogen egentlig producent, men der er sikkert andre herinde, som byder ind på dette. 

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Tilmeldt 27. May 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 07:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay. Mange tak for de gode råd, mÅ lige tjekke hende designerer ud snarest :)

Du ligger vel ikke inde med andre gode råd om hvordan man kommer i gang - bogfører må jeg sige jeg har mig selv eller har tænkt på at bede en fra min familie om hjælp da hi alle er meget matematiske og er vant til at lave økonomiske regnskaber :)

Jeg tænkte egentligt På om det kunne være en god ide at få designet nogle stykker jeans, få et par prøve syet af hvert par også gå rundt til butikker og høre om de vil sælge dem før jeg sætter dem i produktion?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)