Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp mig! Ang. klistermærker til vare.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg har en være hvor jeg gerne vil have sat et klistermærke på, men hvor skal jeg få de klistermærker fra? :-)

Mine eneste krav er at de er gode af kvalitet, klistrer godt, og at baggrunden på klistermærket kan være transparent.

Ved du ikke hvad transparent er?:
Transparent er hvor at hvis du har uploadet en fil et sted fx. så uanset hvad farve baggrunden er på websitet så går logo'et i et med det.

Altså det vil sige at klistermærkerne skal have en gennemsigtig baggrund, og så at der er skift og det på.

Tak på forhånd.

Med Venlig Hilsen Peter.

Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Fra Århus
Tilmeldt 17. Oct 10
Indlæg ialt: 500
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Holy motherfuka, skal kun bruge 50 eller 100, som jeg ser er 300 det mindste man kan købe, eller hvad? :-)

Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Næ, du kan sagtens købe 100.. stk-prisen er bare meget højere så. Der er 60 kroner forskel på 100 stk eller 300 stk i standardmål. 

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Og dog - jeg retter lige mig selv. 

Hvis de skal være transperente skal det være i labelkasser og ikke standardlabels. Kig i prisberegner for labelkasser og vælg transparente labels. 

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Frands:

Og dog - jeg retter lige mig selv. 

Hvis de skal være transperente skal det være i labelkasser og ikke standardlabels. Kig i prisberegner for labelkasser og vælg transparente labels. 

Frans, jeg kan ikke rigtig bruge det, da label skal være 22mm bredde, og 16 højde desværre, har du andre foreslag? :-)

Fra Ørbæk
Tilmeldt 8. Dec 06
Indlæg ialt: 107
Fra  Foliekniven.dk Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Transparente klistermærker / klistermærker uden baggrund? 
Det er vist dem her.. :O)

http://www.foliekniven.dk/klistermaerke_beregn.php?mat=25

Blækken er godt nok også transparent, så hvis mærkerne skal sidde på en mørk baggrund, skal der printes en hvid maske under logoet først, og det koster selvfølgelig lidt ekstra..

Foliekniven.dk -FolieKlistermærker, Bannere, messeudstyr mm.
Nem og hurtig online bestilling.. 

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter,

Prøv at kontkate Klimax, de er eksperter i klistermærker. De har rigtigt mange standseforme liggende man frit kan benytte, dvs hvis du gerne vil have det har en bestemt form og størrelse (feks at det skal være rundt med en diameter på 12 mm) så har de formen liggende i forvejen, så du ikek skal betale for den, og derved sparer du penge.

Tip! Husk at tænke på hvilken vare du skal klister på - der findes flere forskellige typer lim på klistermærker, og (afhængigt af hvad det er for en vare) kan det feks også være et krav at klistermærket skal kunne tages af uden at der sidder limen på varen, at klistermærket skal blive siddende selv om det bliver vådt, at det skal kunne lime selv om det er på et kodlt lager eller hvad du måtte have af ønsker. Når du bestiller klistermærket så fortæl hvad det skal bruges til, så de vælger den rigtige limtype.

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

x

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)