Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pingvin update fra Google igen (26 maj 2012)

Side 8 ud af 13 (127 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

ok så fortæl, mig lige hvordan kan jeg få et website -  nej en masse website´s    med super Dårlig links  -  på side 1 på et par dage :-)

eks  på keyword maler København og malermester København    -   han er ikke kun på side 1 han er nummer 1 på malermester København  og nummer 4 på maler København  han har været der i over 10 mdr   

han fik ca 2000 super Dårlig links /  eller BLACKHAT SEO  og det var det   / og ja nogle gode url´er    -     google er og bliver en robot.


NB   konkurrence på begge  Keywords   er HØJ  Ifølge google keyword tools 

/Nikolas D

Tilmeldt 6. May 12
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

www.seo-danmark.dk:

ok så fortæl, mig lige hvordan kan jeg få et website -  nej en masse website´s    med super Dårlig links  -  på side 1 på et par dage :-)

eks  på keyword maler København og malermester København    -   han er ikke kun på side 1 han er nummer 1 på malermester København  og nummer 4 på maler København  han har været der i over 10 mdr   

han fik ca 2000 super Dårlig links /  eller BLACKHAT SEO  og det var det   / og ja nogle gode url´er    -     google er og bliver en robot.


NB   konkurrence på begge  Keywords   er HØJ  Ifølge google keyword tools 

/Nikolas D

Jovist Blackhat fungere da. Men nu kan han blive smidt helt ud af Google søgeresultater. Det synes han nok ikke er så fedt.

Citat Seo danmark;

"Byg links der peger i retning af dit websted - Helst dem, der tilskynder søgemaskinerne til at se dit websted som et vigtig del i det marked du er i."

Og når man siger konkurrence så er det på Adwords du ser og ikke organisk...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

JA JA  det fint nu har jeg lave over 500.000 links,  og har aldrig set det !!! så må jeg jo være super god til BLACKHAT - for hvis det er sandt det du siger -

så kan  jeg jo bare gå efter dit website og få dig smidt helt ud af Google søgeresultater eller for den sag skyld www.dr.dk / www.jobindex.dk ????   

jeg tror sku ikke rigtigt på det min ven,   det jeg ked af  - 

/Nikolas D

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Kommer an på hvilken form for blackhat det er. Ved Cloaking mener jeg man kan få sig smidt ud. Hvis du bare bygger lorte links, så vil de filtrere dem så de ingen effekt har. men det har du vel stadig ikke forstået?

Så du kan bygge alle de links du vil, de bliver bare filteret.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kære Angrybird     

Du tager meget fejl   vi laver da ikke kun links det ville være lidt dumt-  nåååår du tænker på forum profil links  - det slå man da bare fra så laver vi ikke profil links  -  vi laver Artikler og links. eller det vi kalder spinning articles  - 

Til jer som ikke ved hvad spinning articles er så kig her  http://en.wikipedia.org/wiki/Article_spinning

-----

Mikkel deMib Svendsen..: Med Penquin er det øjensynligt blevet lidt lettere, at skade andre websites med store mængder rigtig dårlige links. Derfor er der mange der har genovervejet at benmytte sig af negativ SEO. Ikke at jeg nødvendigvis vil anbefale det, men sådan er det altså. 
-----

tror du virkelig ikke jeg kan snyd google nye  Pingvin algoritmer - ???

Angrybird   - ikke for at være grov  -  men er du helt sikker på  at  jeg ikke ved hvad jeg taler om ???

/Nikolas D



Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Ork jo jeg har spinnet mange artikler med SpinnerCheif. Ja jeg ved godt hvad du snakker om. Men det gør du bestemt ikke.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg skal komme med en fornuftig - konklusion  på denne tråd og google´s nye super pingvin update

Så lav BLACKHAT SEO mod dine konkurrenter ( det vil sige nak din konkurrent med negativ seo )

og så lav god og fornuftig  solstråle seo til dig selv -   hvad skal jeg sige til det  --  så vandt BLACKHAT SEO ????

------------------    interview  med Mikkel deMib Svendsen  i comon.dk   -------------

Siden 90’erne har jeg været kendt, eller berygtet, for, at arbejde en del med de såkaldte “Black Hat SEO” tekniker.

http://www.comon.dk/art/136794/klumme-en-black-hat-guru-bekender-kuloer

------------------------------------------------------------------------------------------------

så ja hvad skal jeg sige “Black Hat SEO”    KØB det før dine konkurrenter gør det   .-)

Mvh

Nikolas D

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 7 person

Emil Engholm:
ovist Blackhat fungere da. Men nu kan han blive smidt helt ud af Google søgeresultater. Det synes han nok ikke er så fedt.

Angrybird:
Ork jo jeg har spinnet mange artikler med SpinnerCheif. Ja jeg ved godt hvad du snakker om. Men det gør du bestemt ikke.

Nu er jeg ikke moderator, så det er muligvis ikke noget der rager mig. Men kan du ikke holde dig til at bruge 1 profil, når du svarer i samme tråd? Det andet er sgu noget rod.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Lidt pingvin-info:

De helt store vindere efter Penguin blev verdens i forvejen mest synlige sites:

  • Facebook +90,79%
  • Twitter +106,74%
  • Google.com +33,21%
  • Youtube +62,98%
  • ebay +25,65%
  • Tumblr +115,98% (er lidt længere nede på listen målt på absolutte tal)

Disse er i forvejen nogle af de største målt i absolutte talt og er altså samtidig steget ganske meget procentvis.

Thepiratebay.org er faldet med 97,5% på synlighedsbarometeret.

Læs mere på http://seo-mand.dk/penguin-og-vinderne-blev/

Talene i mit blogindlæg er fra searchmetrics.com som har har lavet en specialkørsel til branded3.com. Se link til kilder og mine kommentarer på linket.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas Frost:

Lidt pingvin-info:

De helt store vindere efter Penguin blev verdens i forvejen mest synlige sites:

  • Facebook +90,79%
  • Twitter +106,74%
  • Google.com +33,21%
  • Youtube +62,98%
  • ebay +25,65%
  • Tumblr +115,98% (er lidt længere nede på listen målt på absolutte tal)

Disse er i forvejen nogle af de største målt i absolutte talt og er altså samtidig steget ganske meget procentvis.

Thepiratebay.org er faldet med 97,5% på synlighedsbarometeret.

Læs mere på http://seo-mand.dk/penguin-og-vinderne-blev/

Talene i mit blogindlæg er fra searchmetrics.com som har har lavet en specialkørsel til branded3.com. Se link til kilder og mine kommentarer på linket.

Godt indlæg Thomas!

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Side 8 ud af 13 (127 indlæg)