Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pingvin update fra Google igen (26 maj 2012)

Side 1 ud af 13 (127 indlæg)
Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 07:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Så har der vidst været endnu en update af pingvinen her for små 2 timer siden. 

Se Matt Cutts Twitter her: 

Er der nogen derude der har bemærket noget i deres rankings? 

Jeg blev selv ramt på 2 af mine hobbyprojekter, hvor der var en delvis tilbagegang på nogle ord. 

Fra 9460 Brovst
Tilmeldt 21. Sep 10
Indlæg ialt: 38
Fra  RAN-Light.dk Skrevet kl. 07:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja der er blevet rykket lidt rundt på lidt placeringer , men det retter sig lidt i løbet af den første uge.

For vores ved kommende og de 2 shops vi har, ranlight.dk og indbygningsspot.dk som handler med lamper og belysning , det er som om at mange blog indlæg og foraer er blevet tilgodeset men det er jo også til kunden fordel så egentlig ikke så sært.

Det bliver spændende at følge hend over pinsen, aktiviteten på nette er lidt dalende i sådan et dejligt vejr, herligt.

Ja herligt med det dejlige vejr Cool

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 08:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kristian Ole Rørbye:

Så har der vidst været endnu en update af pingvinen her for små 2 timer siden. 

Det er vigtigt at lægge mærke til at han ikke skriver at algoritmen er opdateret.

Jeg gætter på at det han skriver betyder noget andet primært:

At Penguin filteret igen er kørt igennem indekset. (Pingvinen fungerer ifølge Matt Cutts på samme måde som Pandaen - det er et filter som trækkens gennem indekset med mellemrum se mere her).

Vær opmærksom på:

  • At det kan tage nogle dage inden vi ser den fulde effekt og eventuelle ændringer.
  • At de ændringer du lavede på dit site og for din linkprofil for 1 uge siden måske ikke har effekt her. Google kører jo diverse tests og checks osv inden ændringer slippes løs. Så det kan sagtens tænkes at kun ændringer der er sket for fx mere end 2 uger siden er "med".
Jeg har i øvrigt startet en tråd her for at samle Penguin Erfaringer fra Aminohttp://www.amino.dk/forums/t/162862.aspx

Mvh Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Er noget overrasket over hvilke sites som blev ramt af denne opdatering og igen mener jeg ikke det er til det bedre. Jeg havde et lille (affiliate) site med artikler om traditionel barbering med barberkniv og lignende. På alle måder et site der bidrog med mere til søgeresultaterne end de tilfældige webshops og wiki artikler. På søgningen 'barbering', hvor jeg før lå som nr. 3 kan man nu på 9'de pladsen finde en dette fantastiske 200 ords blogindlæg på Smartlog om intim barbering og ingen røde knopper. Jo det er klart et bedre søgeresultat end mit site. På samme måde kan man når man søger på 'barberkniv', hvor jeg havde en god guide til køb af en gammeldags barberkniv på 9'nde pladsen finde en fint billede om HC Andersens barberkniv, ingen tekst men masser af Adsense.

Det er sku en ommer Google!

Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,7 stjerner givet af 7 person

Erik Hamre:

Er noget overrasket over hvilke sites som blev ramt af denne opdatering og igen mener jeg ikke det er til det bedre. Jeg havde et lille (affiliate) site med artikler om traditionel barbering med barberkniv og lignende. På alle måder et site der bidrog med mere til søgeresultaterne end de tilfældige webshops og wiki artikler. På søgningen 'barbering', hvor jeg før lå som nr. 3 kan man nu på 9'de pladsen finde en dette fantastiske 200 ords blogindlæg på Smartlog om intim barbering og ingen røde knopper. Jo det er klart et bedre søgeresultat end mit site. På samme måde kan man når man søger på 'barberkniv', hvor jeg havde en god guide til køb af en gammeldags barberkniv på 9'nde pladsen finde en fint billede om HC Andersens barberkniv, ingen tekst men masser af Adsense.

Det er sku en ommer Google!

Det er meget subjektivt, hvad der er godt eller skidt. Du er røget ned og derfor er du utilfreds. Det er helt normalt. Men du må op på hesten igen og lave noget, der sparker røv :) 

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Endnu et søgeresultat efter Penguin, på 3'de pladsen på 'tjen penge' er denne herlige scam side dukker op ud af det blå.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Måske de bruger SPAM LINK´S   :-)

Jeg ved man kan komme på side 1 -- med SPAM LINK´s også efter pinvin update  

/Nikolas D

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg har lige tjekket mine placeringer på 8 keywords.

På et keyword er jeg røget en ned i rank på og andre, er faktisk blevet justeret og givet bedre placeringer ( heldigvis ). Jeg håber det går den rette vej, for de placeringer er jo livsnødvendige for en webshop kan overleve :) (næsten) ..

God weekend derude.

/martin

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er sgu glædeligt overrasket :)

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Erik,

Ja, den er faktisk også nummer tre hos mig på google, når jeg søger på "tjen penge".

Det er da useriøst fra googles side ...

Hilsen, Robert

Erik Hamre:
Endnu et søgeresultat efter Penguin, på 3'de pladsen på 'tjen penge' er denne herlige scam side dukker op ud af det blå.

Side 1 ud af 13 (127 indlæg)