Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få en flot og professionel Wordpress-hjemmeside med unikke tekster for kun ...

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 01:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej med jer!

Min kære kusine har på grund af tilbagevendende problemer med sin arm og sin ryg været nødt til at opsige sit job. Hun vil selvfølgelig gerne i gang med noget nyt hurtigst muligt, og jeg foreslog hende at begynde at skrive tekster til hjemmesider.

Hun er dog ikke ret teknisk anlagt, og hun er heller ikke ret god til at sælge sig selv. (Hvilket er grunden til, at jeg opretter dette indlæg på hendes vegne.) Til gengæld er hun rigtig god til at skrive sælgende tekster.

Hun skriver praktisk talt fejlfrit dansk, har et levende og varieret sprog og har med stor succes stået for indlæggene til Facebook-siden for en webshop.

What's in it for you?

I første omgang har jeg brug for et par referencer til hende. For at komme i gang hurtigst muligt har jeg valgt at stå for det tekniske, så vi har kunnet strikke en særdeles attraktiv samlet pakke sammen: en fuldt funktionel hjemmeside på dit eget domæne med unikke tekster på i alt 1.000-1.500 ord.

1.000-1.500 ord er rigeligt til en forside, 3-4 undersider med en passende beskrivelse af virksomheden og dens arbejdsområder og kompetencer og en kontaktside.

Hvilket produkt får du?

Hjemmesiden vil ikke være et festfyrværkeri af lækker grafik og avancerede animationer. Til gengæld vil den være simpel, overskuelig, professionel, brugervenlig og have fokus på at skaffe kunder. Den vil samtidig være sat op i et fleksibelt og gratis system (Wordpress), så den med tiden frit vil kunne ændres, udvides og optimeres.

Vi leverer inden for få dage, og din hjemmeside vil umiddelbart herefter være offentligt tilgængelig på nettet. Bestiller du nu, kan du altså have en fuldt funktionel hjemmeside online og klar til dine kunder lige efter pinse - fuldstændig uden selv at røre en finger!

Hvad er inkluderet?

Opsætning af Wordpress-hjemmeside fra grunden inkl. installation af plugins som Yoast SEO og Contact Forms 7.
Oprettelse af menupunkter og forfatning af samtlige tekster (op til 1.500 ord).
Oprettelse af kontaktside med kontaktformular
Vejledning i efterfølgende brug af siden, herunder oprettelse af menupunkter, indsættelse af tekst, oprettelse af blog m.m.
14 dages support

Hvad er ikke inkluderet?

Ændringer af design
Support ud over 14 dage*
Hosting og oprettelse af domæne**

* Wordpress er MEGET nemt at bruge, og du får næppe brug for support overhovedet. Skulle du alligevel støde ind i problemer, kan de meget ofte løses ved at skrive et kort indlæg her på Amino.

** Du skal selv betale for oprettelse af dit eget domæne og hosting af siden. I runde tal beløber det sig til ca. 250,- det første år og herefter ca. 100,- om året. Jeg hjælper dig selvfølgelig med det praktiske, dvs. at købe domænet og hostingen.

Bemærk: Du betaler intet abonnement for siden eller for noget andet (ud over de ca. 100,- for hosting). Du er ikke bundet af noget og ejer selv domænet, siden og alt indhold og kan fuldstændig frit disponere over det, som du ønsker.

Hvad koster det?

Som nævnt vil jeg meget gerne i gang hurtigst muligt, helst i dag lørdag. Jeg har derfor sat prisen lavet - meget lavt.

Amino-pris for en færdig hjemmeside med alt inkluderet (også tekster): Kun 3.495,- ex. moms.

3.495,- er naturligvis langt under produktets reelle værdi, og jeg tilbyder derfor kun 2 hjemmesider til denne pris efter først til mølle-princippet.

Jeg ser selvfølgelig gerne, at de to købere efterfølgende giver en objektiv bedømmelse af hjemmesiden og samarbejdet i tråden her.

Hvad så nu?

Skriv i tråden, send mig en privat besked eller smid en e-mail på jakob@bankunderbordet.dk for at høre nærmere. Jeg svarer selvfølgelig på alle henvendelser, og ingen spørgsmål er for dumme :)

Venlig hilsen
Jakob

Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 02:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg tror virkelig i er nød til at vise nogle tekster fra hende. De skal godt nok være gode, da i på ingen måde kan brande jer på prisen :)

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 03:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Next.man,

Tak for input.

Jeg ligget pt. ikke inde med nogle tekster fra hende, hvilket da også er årsagen til denne tråd.

Jeg er lidt overrasket over, at prisen skulle være så høj, som du antyder. Ikke at du nødvendigvis tager fejl - jeg har bare ikke kunnet finde et tilsvarende produkt til den pris.

Det er klart, at man med lidt held kan finde nogle unge mennesker herinde, der hver især kan løse en lille del af opgaven til en marginalt lavere samlet pris, men jeg mener slet ikke, at de to ting kan sammenlignes. (Dette i øvrigt sagt med al respekt for de ofte særdeles kompetente yngre iværksættere.)

Jeg synes altså bestemt, at 3.750 kr. (inkl. domæne og hosting) er en rigtig skarp pris for på få dage og uden problemer eller besvær overhovedet at gå fra ingenting til en top-professionel tilstedeværelse på nettet.

Du skal dog som nævnt have mange tak for din kommentar, som jeg bestemt har taget til efterretning. Jeg sætter altid pris på saglig kritik :)

Venlig hilsen
Jakob

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Man sælger en del bedre vis bare skriver man laver til kunden er tilfreds kort og enkelt , prisen er slet ikke høj , men mange levere til langt højere pris men har lige den sidste sætning med , jeg har gennemlæste indlægget kunne jeg ikke finde de ord .

Men i alt lyder tilbudte som et godt tilbud vis det er godt hvad der leveres , så lav den ene tillægs sætning og jeg tvivler ikke der kommer rigtigt mange henvendelser for vi lever alle af tilfredse kunder og de tilfredse kunder er de bedste referencer 

Det var hvad jeg tror den ene anden mente for pris er super billige ved den ene lille tilføjelse ord Big Smile

Meget undskyld vis jeg har overset det vis det står i dit lange indlæg , men jeg kunne i hvert fald ikke lige læse disse ord i dit indlæg , så jeg håber det er OK med det lille råd

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mikael,

Selvfølgelig er det ok!

Jeg havde slet ikke tænkt den tanke, at teksterne ikke ville leve op til forventningerne, men det er da bestemt værd at stille spørgsmålstegn ved. Du har naturligvis fuldstændig ret i, at vi ikke kan leve med utilfredse kunder.

Derfor er der selvfølgelig 100 % tilfredshedsgaranti på hele ydelsen, inklusiv teksterne.

Mange tak for dit råd.

Fra Berlin
Tilmeldt 26. Apr 12
Indlæg ialt: 5
Fra  Konsulat Bornholm Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne høre mere :) Er du sød, at slå privatbeskeder til, så man kan få fat på dig ;)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)