Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode råd og feedback ønskes til stort projekt.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1291
Fra  Conseo Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer

Jeg har sat gang i mit eget affiliate site, sammen med en partner. Vores ambition er at lave et "seriøst" site, som giver en værdi for brugeren.

Kort fortalt, så har vi lavet et site med tøj/accessories etc, fra forskellige partnere, så vi derved kan få +100.000 produkter på. Vi kategorisere det hele i brands, type, pris osv. så besøgende kan "shoppe" på tværs af forskellige webshops. (Lidt samme princip som Miinto)

Er du f.eks på udkig efter et par badeshorts i det dejlige vejr, så kan du på http://www.modeoutlet.dk/t/herretoej/badeshorts/ se en masse af slagsen, så du ikke først skal besøge en webshop, finde deres badeshorts, der efter næste webshop osv.

Vi arbejder lige nu på at man kan sorterer på pris og brands osv, så man kan indsnævrer sin søgning.

Vi har lige nu en side som automatisk viser alle varer på tilbud ( http://www.modeoutlet.dk/tilbud/ ), men planen er at man igen skal kunne sorterer efter type (kjorter, kjoler osv), samt på pris.

Vi syntes også selv vi har fået vores søgefunktion til at virke fornuftigt, men der er stadig mulighed for forbedring.

Er der nogen der har nogle ideer til hvor vi kan gøre noget bedre? Vi sætter stor pris på jeres feedback.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

en søge funktion til priser kunne jeg ikke finde

hvordan søger man mere præcist kunne jeg ikke se alle ting sammensat så man få produkt frem ved det man ønsker at søge

priser  må maksimalt koste x kroner

mærke 

hvilken tøj del bukser , bluser søger

herretøj - kvindetøj

derved man kan sætte alle krav op søge på alle punkter på samme tid

social medier google plus og facebook burde hurtigt få nogle likes og plusser du kan jo dit arbejde perfekt ved jeg

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot side, Lars! 

Kunne det ikke være praktisk med en størrelses-funktion, så når vi vælger at badeshortsene skal være XXXS, får vi kun vist de shorts som butikkerne faktisk har på lager i vores størrelse?

Kig ovre på amazon i øvrigt - de har ret godt styr på sorteringsmulighederne - så jeg den anden dag, da jeg kiggede efter sandaler.

Mvh Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra København S
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 309
Fra  Rosenlund Media Skrevet kl. 00:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Super god idé. Jeg håber både du og din partner får stor succes i fremtiden.

Én ting som jeg bemærkede var, at dropdownmenuen på underkategorierne på f.eks. herretøj eller dametøj er meget lange. Her mener jeg, at der bør laves en venstre dropdown menu i stedet

Sammenligning af TV pakker.

Søg om et af de hurtige lån på laankontanter.dk

Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 01:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Som Anders siger, så ville muligheder for at sortere varerne virkelig hæve brugervenligheden. Hvis i virkelig vil gøre servicen brugbar, skal i dog efter min mening kunne dykke meget længere ned end pris og kategori; Farver, under-kategorier(der findes jo f.eks. mange slags bukser), størrelser, og ideelt set meget mere.

Lars Bachmann:
Vi syntes også selv vi har fået vores søgefunktion til at virke fornuftigt, men der er stadig mulighed for forbedring.


Der må jeg desværre være lidt uenig. Prøv for eksempel at søge på 'Levis bukser', 'røde trøjer', eller 'lewis jeans'(stavefejl). Hvis i planlægger at have 100.000 produkter, er det efter min mening alpha omega at have en søgefunktion der bare dur, så den må i altså arbejde lidt videre med.
Som den fungerer lige nu vil jeg gætte på at den er baseret på produkt-titel og beskrivelse? Hvis i kan få lagt informationer om hvert produkts farve (og helst masser af andre informationer) i jeres database, ville det allerede der give mulighed for at lave en meget mere præcis søgemaskine.
Når det kommer til søgninger med stavefejl, må det også være muligt at lave en løsning, der i det mindste kan præsentere kunden med et "mente du ...?", istedet for bare en tom side.

Hvis i også samler intern klik-data i jeres database, ville en funktion der gør det muligt at sortere produkterne efter popularitet, kunne jeg desuden forestille mig at dette ville være et hit blandt brugerne.

Jeg arbejder selv med et lignende koncept, der dog kun dækker en lille niche i tøj-branchen. Mine erfaringer derfra siger mig, at langt det vigtigste i sådan et projekt er få opbygget et system der kan samle så mange forskellige oplysninger som muligt om hvert produkt som muligt, om det så er fra feeds eller ved hjælp af HTML-grabbers.

Den eneste berettigelse for et sådan koncept er jo at man kan gøre shopping-oplevelsen nemmere for kunden, og det kan man simpelthen ikke medmindre man har en meget grundig sorterings- og søgemekanisme.

Held og lykke med projektet i fremtiden, det bliver spændende at se hvordan det udvikler sig :-)
Fra Randers
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 333
Fra  Onlinebrand.dk Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syns det er en rigtig god ide, og et flot website.

Vi havde samme "ide" med bobeo.dk.. at det skulle være en "bazar" over alle danske webshops, produkter, sådan at kunden kun skulle kigge et sted. Så det koncept, syns jeg i har ramt plet med.

Af at i kun er i gang med udviklingen er jeg ret imponeret, det fedt siden virker lidt som webshop. Og når man trykker køb, ryger over på den aktuelle webshop.

kan alle webshops tilmelde sig? Eller skal man have en "affiliate" aftale?

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars,

Fedt at se!

Jeg har selv gang i et lignenede projekt:

Liked.dk

Langt fra færdigudviklet, men det er begyndt at tage form.

Jeg er dog i gang med at lave tiltag som crawlere og farvegenkendelsesagoritmer, som gør det muligt at hente produkter fra webshops ude fra produktfeed-niveau. Jeg satser på at hente tøj og accessories fra alle de tøjsider jeg kan og ikke kun affiliate sider for at give brugerne det bedst mulige udgangspunkt.:-)

Lige nu arbejdes der primært på navigation så siden rent faktisk er til at finde rundt på :-)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)