Hej Anders.
Jag vil anbefale dig, at spice saugstrup.org/elite lidt op. Den mangler et klart budskab og en direkte call to action.
Jeg mangler f.eks. at vide, hvad det mere præcist går ud på. Er det en gratis service eller skal jeg betale for den - og i så fald hvor meget.
Er det linkbuilding DU laver eller skal jeg (kunden) lave den? Og hvis jeg skal lave linkene, hvordan lærer du mig det? Via webinar, videoer, ebog, medlemsside?
Hvor kommer linkene fra? Fora? Netaviser? Blogs? Har du eksempler?
Og sidst men ikke mindst: Du skriver (efter min mening) alt for meget om features, ikke noget om benefits. Med andre ord, Whats' s in it for ME?
Hej Bjarke og tusind tak for din kritik! Det er for fedt, at du giver sådan en grundig tilbagemelding.
Men selvom alt hvad du skriver giver super mening, er det ikke sikkert at jeg retter på noget. :-)
Se, sagen er at det er helt bevidst, at "salgssiden" er underspillet, uden benefits, uden detaljer, uden priser og næsten uden call to action.
Grunden til at jeg har valgt at gøre det sådan er (tror jeg)
- at min ydelse er i en kategori og prisklasse, hvor jeg ikke kan sælge til folk, som ikke allerede ved hvad tingene er værd (derfor lister jeg features i stedet for benefits, så kenderne ikke behøver at spørge mig hvad det egentlig er jeg gerne vil sælge dem)
- der er ikke en masse detaljer med dels fordi det en et super tilpasset ydelse og dels fordi jeg (igen) ikke skal ud at overbevise nye mennesker om værdien eller om min kompetence - jeg skal egentlig bare fortælle alle de folk, som kender mig og følger mig, at jeg nu går ud og sælger min hjælp til at gennemføre de strategier, som de allerede har hørt mig tale om før i podcasts, på skrift osv.
- til sidst er det vigtigt at forstå, at det her ikke er en service jeg ønsker at sælge en masse af. Forestil dig at jeg måske har tid til at tage 2-3 kunder ind om måneden maks. Derfor vil jeg hellere have nogle få henvendelser, som er ret klar til at gå i gang end jeg vil have et hav af henvendelser, som jeg skal lave salgsarbejde på for at kvalificere et antal til kunder, hvorefter jeg måske alligevel ikke har tid til at starte dem op.
Jeg håber, du kan bruge dette, for jeg er sikker på, at dit produkt er top-notch :)
Tak, og det er præcis min pointe. :-) Du kender mig godt nok til at du har en afklaret holdning til om servicen er god eller dårlig - selvom den er markedsført så underspillet som den er.
Og der er masser af andre, som har det på samme måde heldigvis. Min mailboks er allerede nu dejligt fuld af kvalificerede kundeemner, som jeg gerne vil hjælpe alle sammen, og som alle har en ret klar fornemmelse af hvad servicen er og hvad prislejet og værdien cirka er.
Jeg ved ikke om det giver mening, alt det her?
Mvh Anders Saugstrup