Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Elite Links

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Hej alle

Jeg tager nogle få kunder ind i den kommende tid og hjælper dem med at skabe Elite Links.

Se mere her: saugstrup.org/elite

Mvh Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Anders.

Jag vil anbefale dig, at spice saugstrup.org/elite lidt op. Den mangler et klart budskab og en direkte call to action.

Jeg mangler f.eks. at vide, hvad det mere præcist går ud på. Er det en gratis service eller skal jeg betale for den - og i så fald hvor meget.

Er det linkbuilding DU laver eller skal jeg (kunden) lave den? Og hvis jeg skal lave linkene, hvordan lærer du mig det? Via webinar, videoer, ebog, medlemsside?

Hvor kommer linkene fra? Fora? Netaviser? Blogs? Har du eksempler?

Og sidst men ikke mindst: Du skriver (efter min mening) alt for meget om features, ikke noget om benefits. Med andre ord, Whats' s in it for ME?

Jeg håber, du kan bruge dette, for jeg er sikker på, at dit produkt er top-notch :)

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Bjarke Klüwer:

Hej Anders.

Jag vil anbefale dig, at spice saugstrup.org/elite lidt op. Den mangler et klart budskab og en direkte call to action.

Jeg mangler f.eks. at vide, hvad det mere præcist går ud på. Er det en gratis service eller skal jeg betale for den - og i så fald hvor meget.

Er det linkbuilding DU laver eller skal jeg (kunden) lave den? Og hvis jeg skal lave linkene, hvordan lærer du mig det? Via webinar, videoer, ebog, medlemsside?

Hvor kommer linkene fra? Fora? Netaviser? Blogs? Har du eksempler?

Og sidst men ikke mindst: Du skriver (efter min mening) alt for meget om features, ikke noget om benefits. Med andre ord, Whats' s in it for ME?

Hej Bjarke og tusind tak for din kritik! Det er for fedt, at du giver sådan en grundig tilbagemelding.

Men selvom alt hvad du skriver giver super mening, er det ikke sikkert at jeg retter på noget. :-)

Se, sagen er at det er helt bevidst, at "salgssiden" er underspillet, uden benefits, uden detaljer, uden priser og næsten uden call to action.

Grunden til at jeg har valgt at gøre det sådan er (tror jeg)

  • at min ydelse er i en kategori og prisklasse, hvor jeg ikke kan sælge til folk, som ikke allerede ved hvad tingene er værd (derfor lister jeg features i stedet for benefits, så kenderne ikke behøver at spørge mig hvad det egentlig er jeg gerne vil sælge dem)
  • der er ikke en masse detaljer med dels fordi det en et super tilpasset ydelse og dels fordi jeg (igen) ikke skal ud at overbevise nye mennesker om værdien eller om min kompetence - jeg skal egentlig bare fortælle alle de folk, som kender mig og følger mig, at jeg nu går ud og sælger min hjælp til at gennemføre de strategier, som de allerede har hørt mig tale om før i podcasts, på skrift osv.
  • til sidst er det vigtigt at forstå, at det her ikke er en service jeg ønsker at sælge en masse af. Forestil dig at jeg måske har tid til at tage 2-3 kunder ind om måneden maks. Derfor vil jeg hellere have nogle få henvendelser, som er ret klar til at gå i gang end jeg vil have et hav af henvendelser, som jeg skal lave salgsarbejde på for at kvalificere et antal til kunder, hvorefter jeg måske alligevel ikke har tid til at starte dem op.
Bjarke Klüwer:
Jeg håber, du kan bruge dette, for jeg er sikker på, at dit produkt er top-notch :)
Tak, og det er præcis min pointe. :-) Du kender mig godt nok til at du har en afklaret holdning til om servicen er god eller dårlig - selvom den er markedsført så underspillet som den er. 
Og der er masser af andre, som har det på samme måde heldigvis. Min mailboks er allerede nu dejligt fuld af kvalificerede kundeemner, som jeg gerne vil hjælpe alle sammen, og som alle har en ret klar fornemmelse af hvad servicen er og hvad prislejet og værdien cirka er.
Jeg ved ikke om det giver mening, alt det her?
 
Mvh Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Ah... Nu giver det bedre mening :) Ikke at jeg SELV ville gøre det på den måde, men nu sælger jeg heller ikke konsulentydelser (1 til 1), jeg sælger services (1 til mange).

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Bjarke Klüwer:
Ah... Nu giver det bedre mening :) Ikke at jeg SELV ville gøre det på den måde, men nu sælger jeg heller ikke konsulentydelser (1 til 1), jeg sælger services (1 til mange).

Nemlig, og det gør jeg også på andre områder - og så er det et helt andet game. :-) 

Men lige i det her tilfælde har jeg valgt undtagelsesvis at sælge lidt af min tid 1-1 og så faldt valget på den slags markedsføring.

Mvh Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er jeg ikke potentiel køber, men hvis jeg var, så ville jeg som minimum vide, hvad jeg betaler for. En timepris eller en pris per link

Jeg kan sagtens få et nofollowlink på eb.dk. Jeg skal bare kommentere på et relevant emne og skrive, at her har jeg købt/fået service og så lader de det stå. Selvom domænet har høj trustværdi, så vil det være en PR0 side jeg får det fra, og dermed af minimal betydning. Det er også muligt at få links fra yahoo.com (har vel 100 relevante af dem) - større domænetrust får man næppe, men det er fra PR0 sider.

Desuden går linkbuilding i retning af, om de steder man har et link også har relevans til ens eget website

Jeg har hørt dine podcasts og jeg har helt klart på fornemmelsen, at du kan dit kram. Men tænk, hvis du ud af de 2-3 kunder du kan tage ind om måneden faktisk kunne vælge mellem 6-7 kundeemner, hvis du fortalte lidt om, hvad man faktisk får. Så kunne du tage de mest spændende opgaver og dem som betaler mest - det ville da også være værd at tage med eller? 

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas Sørensen:
Nu er jeg ikke potentiel køber, men hvis jeg var, så ville jeg som minimum vide, hvad jeg betaler for. En timepris eller en pris per link? 

Timepris. Jeg kan ikke tage penge for et redaktionelt link fra en redaktion, som jeg ikke kontrollerer selvsagt. Jeg kan kun arbejde for at gøre det let for redaktionen at sige ja tak. :-)

Thomas Sørensen:
Jeg kan sagtens få et nofollowlink på eb.dk. Jeg skal bare kommentere på et relevant emne og skrive, at her har jeg købt/fået service og så lader de det stå. Selvom domænet har høj trustværdi, så vil det være en PR0 side jeg får det fra, og dermed af minimal betydning. Det er også muligt at få links fra yahoo.com (har vel 100 relevante af dem) - større domænetrust får man næppe, men det er fra PR0 sider.

Det er netop den slags sammenligninger og debatter jeg undgår ved at lave en underspillet markedsføring. Hvis dit synspunkt er at det nok er den slags bras jeg vil sælge dig, er det ikke min tid værd at prøve at få dig til at forstå hvor meget du tager fejl. :)

Thomas Sørensen:
Desuden går linkbuilding i retning af, om de steder man har et link også har relevans til ens eget website. 

Enig.

Thomas Sørensen:
Jeg har hørt dine podcasts og jeg har helt klart på fornemmelsen, at du kan dit kram. Men tænk, hvis du ud af de 2-3 kunder du kan tage ind om måneden faktisk kunne vælge mellem 6-7 kundeemner, hvis du fortalte lidt om, hvad man faktisk får. Så kunne du tage de mest spændende opgaver og dem som betaler mest - det ville da også være værd at tage med eller? 

Bare rolig, der kommer emner nok ind til at jeg skal vælge. Jeg kan sagtens forstå dit argument, men jeg tror bare ikke at det hænger sådan sammen i virkeligheden. Hvis du så hvem der havde henvendt sig til mig i dag, og hvordan de har henvendt sig og med hvilke forventninger, er jeg helt sikker på at du ville være enig. :)

Mvh Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Saugstrup:

Thomas Sørensen:
Jeg kan sagtens få et nofollowlink på eb.dk. Jeg skal bare kommentere på et relevant emne og skrive, at her har jeg købt/fået service og så lader de det stå. Selvom domænet har høj trustværdi, så vil det være en PR0 side jeg får det fra, og dermed af minimal betydning. Det er også muligt at få links fra yahoo.com (har vel 100 relevante af dem) - større domænetrust får man næppe, men det er fra PR0 sider.

Det er netop den slags sammenligninger og debatter jeg undgår ved at lave en underspillet markedsføring. Hvis dit synspunkt er at det nok er den slags bras jeg vil sælge dig, er det ikke min tid værd at prøve at få dig til at forstå hvor meget du tager fejl. :)

Det sagde jeg ikke. Jeg hæftede mig bare ved ordene høj trustværdi på domænet, hvilket i sig selv har mindre betydning, da det er trustværdien på den side, hvor man har sit link, der har betydning ;)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lækkert koncept og den vej det skal gå. Det hele er i høj grad ændret efter pingvinen. Jeg har skrottet mit linkbuilding projekt som jeg var i gang med at bygge op (Linkbuilders) da jeg ikke føler mine SEO medarbejdere vil kunne levere et højt nok kvalitetsindhold som dit på sigt.

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Sørensen:
Det sagde jeg ikke. Jeg hæftede mig bare ved ordene høj trustværdi på domænet, hvilket i sig selv har mindre betydning, da det er trustværdien på den side, hvor man har sit link, der har betydning ;)

Okay. Men på min side står der nu at

Elite Links

  • er fra danske sider med høj trust

Der står ikke domæner. Men selv om der gjorde, ville det stadig være interessant. Jeg (og vel heller ikke du?) ville aldrig sige nej tak til en artikel på ku.dk med et enkelt link til min side - heller ikke selvom undersiden har PR0. Bare det er et redaktionelt link (hvilket oven i købet typisk betyder at artiklen er relevant for den underside hos dig som linkes til fra den).

Det er ikke sammenlignelig med kommentarlinks (med eller uden nofollow) eller med forumlinks fra yahoo.com. 

Mvh Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)