Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger klon! [digital design]

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 486
Fra  Beneath » digital design Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej webdesignere, digital designere, frontend developere, grafikere - kært barn har mange navne!

Jeg søger en klon af mig selv, eller ihvertfald en person med nogenlunde samme kompetencer. Jeg har godt gang i butikken, så godt at det er blevet et luksusproblem. Og selvom jeg allerhelst vil lave alt arbejdet selv, må jeg erkende at der er mere end til de vågne timer i døgnet.

Derfor; er du en dygtig, erfaren, nytænkende og eksperimenterende FREELANCE digital designer/frontender/trykgrafiker (jep alle titlerne på én gang) bosat i Aarhus eller omegn. Har lyst og tid til at assistere mig med mine eksisterende og kommende kunder, hører jeg meget gerne fra dig. Jeg søger ikke hverken elever eller ansatte, blot en dygtig samarbejdspartner. Men hvis du er ung og mener at du har hvad det kræver, og iøvrigt er pisse dygtig vil jeg ikke udelukke elev-tanken.

Jeg selv er freelance (indsæt titlerne her) med 10 års erfaring i reklamebranchen. Har rørt ved de fleste former for medier. Startede med et ben i hver lejr (tryk og web), men er nu ved at lægge papiret på hylden og fokusere mere på online medier - hvad end det må bringe.

Forventer at du:
• Er kompetent inden for faget og kan dit håndværk.
• Er med på de nye trends og teknologier, men med respekt og sans for (kundens) forretning.
• Kan tænke selv.
• Er en god teamplayer.


Selve konstellationen er ikke færdigudtænkt og skal være noget vi snakker igennem og bliver enig om. Derfor er der ingen konkret "jeg kan tilbyde"-svada.

Jeg vil heller ikke udelukke noget sammenlægning af interesser hvis det bliver interessant.

Skriv mig en mail - den kan findes på mit site; beneath.dk - hvis det har interesse.

Håber du findes derude..!


:o) Kim

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 486
Fra  Beneath » digital design Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du ikke er ovenstående, men tilgengæld har opfundet en kloningsmaskine siger du også bare til. På det punkt er jeg umoralsk så det basker ;)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)