Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp! - Hvordan starter jeg min virksomhed?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. May 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Står i den situation a jeg står foran a skal starte op som selvstændig, hvilket er en beslutning som er kommet med hurtigt.
Men ved virkelig ik hvor jeg skal starte og slutte i forhold til, alle de ting der skal klares i forbindelse med opstart.
Har været inde og registrer mig på Erhvervs- og Selvskabsstyrelsens hjemmeside, og det er da en starte ik????
Håber virkelig a I kan hjælpe mig videre, da jeg skal meget hurtigt igang på alle måder.

På forhånd tak for jeres hjælp. Håber på noget konstruktivt hjælp og hvem ved måske et kommende netværk.

-Christina

 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 12. Feb 07
Indlæg ialt: 102
Fra  Simplex Design ApS Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

www.simplexdesign.dk - webbureau i Vestjylland med fokus på online marketing - WordPress hjemmesider - SEO tekster - Optimering

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 02:45
Hvor mange stjerner giver du? :

FrkBuddah:

Står i den situation a jeg står foran a skal starte op som selvstændig, hvilket er en beslutning som er kommet med hurtigt.
Men ved virkelig ik hvor jeg skal starte og slutte i forhold til, alle de ting der skal klares i forbindelse med opstart.
Har været inde og registrer mig på Erhvervs- og Selvskabsstyrelsens hjemmeside, og det er da en starte ik????
Håber virkelig a I kan hjælpe mig videre, da jeg skal meget hurtigt igang på alle måder.

På forhånd tak for jeres hjælp. Håber på noget konstruktivt hjælp og hvem ved måske et kommende netværk.

-Christina

Hej Christina

Jeps det er da en start, hvordan ser det ud med lokale tilbud fra kommunen? Her i Kbh, har vi f.eks. Københavns Erhvervs Service hvor der er masser af hjælp, på Amino, kan du se forskellige events, hvor der ofte er nogle start op kurser.

Hvilket netværk kunne du ellers have brug for? Er du fra Kbh, så er der en flok Amino'er/facebook iværksættere som mødes på Baresso på Strøget den første onsdag i måneden og netværker lidt. Her kan du både få inspiration og tale med de forskellige, og selvfølgelig udvide dit netværk.

Martin

Fra Næstved
Tilmeldt 13. Jun 07
Indlæg ialt: 30
Fra  Smarte Løsninger IVS Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christina,

Kan du ikke uddybe lidt hvad det er du vil, så bliver det måske lidt nemmere at komme med gode råd til hvad du skal prioritere. Og hvad er din baggrunde og erfaring?

/Claus

Fra Risskov
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 25
Fra  FranchiseHub Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christina

Først og fremmest, fed beslutning du har taget! ;-)

I forlængelse af det du skriver med: ”hvor jeg skal starte og slutte” vil jeg anbefale dig at bruge lidt tid på at udarbejde en forretningsplan. Få alle tankerne/drømmene omkring din virksomhed struktureret på skrift:

Få præciseret hvad dine produkter/ydelser er?

Hvad er dine forventninger til efterspørgsel af disse produkter/ydelser?

Hvad er din vision med virksomheden?

Hvordan vil du markedsføre din virksomhed?

Et budget (selvfølgelig) – hvordan skal økonomien hænge sammen?

Er der brug for noget finansiering? Og hvis der er så lidt om hvordan du tænker at klare den?

Osv osv.

Kort sagt: Få skrevet en struktureret plan ned med alle de overvejelser, tanker og drømme du sikkert har i hovedet. Det er både en rigtig godt for dit eget overblik og denne forretningsplan vil meget sikkert blive efterspurgt før eller senere, hvis der er andre parter der skal involveres i din virksomhed.

Jeg vil slutte af med: netværk netværk netværk!!! Rigtig godt sted at starte her på på Amino som nærmest ikke huser andet en mennesker der har personlig erfaring med at drive virksomhed og være selvstændig erhvervsdrivende ;-) Har du nogen i din omgangskreds der er har erfaring med dette så få en snak med vedkommende og han/hun vil sikkert kunne videregive en masse erfaringer fra da de selv stod i dine sko.

Held og lykke med dit koncept!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)