Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udgifter til oprettelse af netbutik

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Horsens
Tilmeldt 24. Oct 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg arbejder på at oprette en netbutik, så har jeg lidt fokus på økonomien i overvejelsesfasenSmile

Hvad koster det? 

Er det korrekt, at:

- Dankort koster 250 kr. i oprettelse, 84 kr per måned og 1,45 kr + 0,10% pr. transaktion

- International kreditkort koster 3500 kr i oprettelse, 84 per måned og 1,25 %, min. 0,70 kr. pr. transaktion

- Shopify koster 170 kr per måned og 2% per transaktion (Den mindste udgave)

- ePay koster 399 i oprettelse og 99 kr per måned (599 og 199 kr for ePay Pro)

Er der mere jeg mangler? (Ved godt med domæne, men udover)

Hvad med PayPal. Er det stadigvæk en dårlig løsning i DK? 

 

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Overvejer du en ny betalingsløsning til din webshop?

Få en hurtig og nem checkout løsning til at modtage betaling fra dine online kunder

  • Lad dine kunder betale med ét klik
  • Modtag alle populære betalingsmetoder
  • Let at integrere

Kontakt Nets for et tilbud

Fra Risskov
Tilmeldt 6. Jul 11
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Dine tal er næsten rigtige. Dankort koster 1250 kr i oprettelse.

Udover domæne mangler der jo også et webhotel, som jo er noget dyrere :-)

I stedet for Shopify, er der mange gratis open source systemer man kunne vælge. Dertil har man mulighed for at tilkøbe et fint design, hvis man ikke selv kan lave det.

Det er nok ikke en god ide, udelukkende at bruge Paypal, da nogle kunder kunne blive "skræmt". Dog kunne det bruges som supplering til udenlandske kort, så længe din butik ikke er så stor. Men en international aftale, er ikke en dårlig investering, hvis salget er til det :-)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Shopify er inkl hosting, så det regnestykke hænger fint sammen.

Der er masser af professionelle designs på Shopifys Theme Store, som er lige til at installere og bruge

www.fairtime.dk og tegoaudio.fairtime.dk er eksempler på Shopify shops, begge lavet udfra et købt theme.
Tilmeldt 16. Apr 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Må jeg foreslå Euroline som betaling - Det er meget billigere end Nets ingen gebyr for oprettelse og lavere gebyr på betalingerne - De har ikke dankort, men der er heller ikke mange mennesker tilbage som ikke har et visa.

PayPal er dyrt i gebyr men gratis i oprettelse, og så det er en nem og hurtig måde at komme igang på, Nets siger det kan ta 8 uger fra de kan se en færdig side til man har aftalen og man vil jo gerne igang med det samme når shoppen er oppe :-) Så du kan åbne en PayPal imens du venter på Nets :-) Men jeg ville nok vælge en international aftale med Euroline det er billigere og er hurtigere oppe og køre, hvis du vil have dankort kan du ta den hos Nets og de andre kort hos Euroline.

Fra Horsens
Tilmeldt 24. Oct 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ole.

Tak for svaret.

Du skriver Shopify er inkl hosting. Betyder det så at serveren min netbutik kommer til at ligge på et webhotel i Canada? Og jeg blot skal anskaffe mig domæne-navnet? Eller hvordan?

Fra Horsens
Tilmeldt 24. Oct 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg kigget på Euroline, som er et svensk firma. Jeg synes ikke lige jeg kan finde meget info på deres hjemmeside. Men kan se de samarbejder med ePay. Det virker jo meget interessant, da de fleste har VISA/Dankort.

Men korrekt at Euroline udbyder VISA og andre internationale kreditkort?

- Hvad er ulempen ved dem kontra Nets?

- Hvor kan jeg finde en prisliste hos dem?

Fra Hobro
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 229
Fra  DreamAbout.dk Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

mian2504:

Hej Ole.

Tak for svaret.

Du skriver Shopify er inkl hosting. Betyder det så at serveren min netbutik kommer til at ligge på et webhotel i Canada? Og jeg blot skal anskaffe mig domæne-navnet? Eller hvordan?

Nu ved jeg ikke hvor Shopify hoster deres løsning, men eks. så har vi vores hostede shop løsning hos Amazone Cloud, og derved kommer din shop til at ligge på den tætteste server på den besøgende. Dvs. at du blot skal anskaffe dig domænet. 

Vores billigste shop starter ved 148 kr. pr. måned. Og så ellers op til de 989 for den store løsning. 

Simon

Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 645
Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kunne også overveje muligheden Moneybookers, min oplevelse med dem har været blandet.
Deres shop løsning er rigtig flot og integrere rigtig godt med f.eks. Magento, men synes der service og sådan deres "backoffice" er noget crap.

Lige nu bruger vi paypal (indtil vi får vores epay) og det synes jeg egentlig fungere rigtig godt. Det er også bliver modificeret rigtig meget, men stadigvæk.

Send en PM hvis du har brug for en webmaster/programmør til betalingssystemerne, så kan du få kontakten med vores.

Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :

...følger bare lige med.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)