Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktion i østen

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey fokez, kunne godt tænke mig at sælge tøj af eget mærke er der mulighed for at nogle kunne hjælpe mig med at finde den rigtige producent. Og er der nogle som ved lidt om hvad det ca koster pr stk for et par jeans 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
I starten plejer det at være bedre at starte produktionen i Europa, da østen ofte er til store ordre. Jeg vil gerne videresende til forespørgelse, til en af mine kontakter.
Har du styr på måleskema, eller laver du på mønstre? Jeg kan hjælpe med alt fra ide til produktionen. Der er en teknisk dokumentation nødvendigt. Medmindre du sender mønster og prototype ud, det ka vi også hjælpe med.
Bedste hilsner Pia www.pajpattern.dk

Fra Fakse
Tilmeldt 22. May 12
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :

www.pajpattern.dk:
I starten plejer det at være bedre at starte produktionen i Europa, da østen ofte er til store ordre.

 

Helt sikkert også min erfaring, jeg har tidligere indkøbt, både i Indien og i Kina.

Dengang hvor vi startede gad de slet ikke tage telefonen eller svare på email hvis ikke bestillingen indeholdt ordre på 1000 stk. i hver farve i hver størrelse og da de ting som vi solgte havde 6 farver og 8 størrelser var mindsteordren på 48.000 stk.

I retfærdighedens navn skal det så også lige siges at prisen var ok (altså ret lav) men det endte op med at vi fik fremstillet den samme vare i Polen, selvfølgelig til en højere pris men hvor mindsteordren pr. farve og størrelse var 50stk.

Det gjorde rent faktisk at vi på den første ordre kunne køre til Warszawa og kontrollere varene og selv tage dem med hjem.

Senere i forløbet prøvede vi igen i Kina men det var en ren skandale af flere årsager, de ville ha' pengene forud (okay, de kendte os ikke), fragten, tolden og forskellige afgifter gjorde prisen uforudsigelig høj (Hjemmearbejdet kunne være gjort bedre, indrømmet) og sidst men absolut ikke mindst væsenligt, kvaliteten var elendig, vi brugte (så vidt jeg husker) lige så meget tid på at bytte varer som på at sælge og det endte med at vi gik tilbage til producenten i Polen, der fik vi super betjening, det var indenfor Europa, de havde en helt anden sans for kvalitet og vi betalte 50% ved bestilling, kontrollerede varene og betalte det sidste ved afhentning.

Da vi afhændede forretningen fik den nye indehaver den brilliante ide at han kunne indkøbe billigere i Kina og det var det som faktisk gjorde at han måtte lukke forretningen.

Jeg siger IKKE at det ALTID er sådan, men beskriver her mine erfaringer.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :

hej igen

Hvad tænker du om min. pr style? så kan jeg finde en pris.

send mig PM :)

mvh Pia

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)