Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Her er dit nye UR

Side 2 ud af 4 (37 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes det er nogle lækkere ure, og de er til og betale :)

Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 645
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo tak Martin.
Der kommer også en dame afdeling inden længe som vi glæder os til at vise jer :)

Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk

Fra Grindsted
Tilmeldt 8. Jan 11
Indlæg ialt: 320
Fra  CRC Scriptor Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej Rasmus

Har fulgt med herinde og har også fremvist din side til et par kammerater, som blev begejstrede for de mange fede urer du har.

Jeg ved at der er røget en enkelt eller 2 ordrer afsted i dag på den bekostning, så det betyder altså at din side er godt skruet sammen. Og så er det der kommer et lille MEN fra min side. 

Nu har jeg nemlig med mine kritiske øjne siddet og kigget lidt på din side, som jeg først og fremmest vil sige er utrolig stilren og det er et stort plus i det segment du bevæger dig.

Så kommer der lige lidt korrektioner - dette er taget direkte fra hjemmesiden - og er lavet om, så der ikke opstår alt for meget duplicate content:

Ur mærket Eyki er oprindeligt startet i 1999 i Asien, men det VAR FØRST i starten af 2012 at mærket blev præsenteret til det Danske marked.
Urene bliver fremstillet i Guangzhou (Hong Kong) AF ekstremt kompetente og PASSIONEREDE medarbejdere, der alle har EN iver efter at gøre deres absolut bedste, SÅ du får det perfekte produkt.

Under feltet: Jeg har ikke modtaget min pakke endnu, er der også et par linier, der lige skal kontrolleres en ekstra gang.

Jeg kan godt lide den stilrene forside, hvor det også tydeligt fremgår med tilmelding af nyhedsbrev og lignende. Den forsvinder dog langt ned på et par af de andre sider, er den ikke til at gøre mere synlig og hvad skal få mig til at tilmelde mig nyhedsbrevet - hvad er fordelen ved det?

Et andet ønske, der kan være med til at flytte siden endnu et niveau op, er et par videoer af glade købere, der stolt fremviser deres ur, er det ikke muligt at lave en konkurrence, hvor der bliver udloddet et gavekort på et bestemt beløb og så få købere til at sende en lille video ind til jer, der kan bruges på jeres facebook side eller via youtube, hvor i med fordel også kan ligge et par videoer ud af jeres ure (har vel en fornuftig seo-effekt)

Hvorfor skal jeg væk fra jeres side, for at se hvad kunderne synes om jeres ure, få lagt et par fede testimonials på selve siden, så det ikke er nødvendigt at klikke væk (det er at sende trafik og mulige købere et klik længere væk igen, hvilket hvis ikke er god konverteringskarma)

Hvad er muligheden for at komme til at klikke direkte på uret, der kører i slideren på forsiden, så du kommer direkte ind til produktet - jeg tror igen vi taler om lidt konverteringskarma, der kan bringe et par ekstra køb tættere på. (Hvis jeg fik øje på et ur på forsiden og kunne klikke direkte på det, vil købet være ligetil) Her skal der først klikkes på produkter og så skal du finde det igen?? Kan du følge mig?

Hvad har du af tanker om lidt længere produktbeskrivelser? Er det med vilje de er holdt så forholdsvis korte (har set på Eyki Classic Sort) jeg vil nok prøve at splitteste lidt på forskellige beskrivelser, for at se hvad der sælger bedst. By the way - hvad er et klassisk batteriur??

Indkøbskurven - mine umiddelbare tanker om dette - kan den laves lidt mere uragtig uden at skader stilen, vil jeg mene at den fanger lidt mere? er jeg helt ved siden af her?

I Safari får jeg under pris inkl. moms denne linie Rediger ?? Er det meningen ?? Jeg tror det hele har rykket sig en tak i forhold til hvordan det skal stå?? Det er ikke helt optimalt??

Jep, det var det - håber du kan bruge det til noget konstruktivt, det har bestemt været min hensigt og kunne meget vel finde på at købe et ur eller flere på denne webshop.

Mvh
Carsten 

 

Vil du gerne have stærke, konvertérbare tekster - klikker du her 

Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 645
Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten - du er så meget guld værd!!

Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk

Tilmeldt 22. Dec 10
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 00:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det sådan nogle ure jeg kan dvæle over i flere timer! :-)
hvis ikke det var fordi jeg lige havde købt et skagen ur, så havde jeg
helt sikkert bestilt prime eller max brun.

Siden er i hvert fald noteret. 

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 00:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Har kun 1 ting som jeg synes i skal gøre bedre.. Det er produkt billederne - få mere ens baggrunde på dem (eventuelt hyre en fotograf).

Egentlig er jeg ligeglad med super gode billeder, men ikke alle der er dette og nu hvor jeg selv lige har investeret i kamera og lavet mini studie så ville jeg da lige nævne at det kan betale sig  :)

Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 645
Skrevet kl. 07:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Vinberg:

Har kun 1 ting som jeg synes i skal gøre bedre.. Det er produkt billederne - få mere ens baggrunde på dem (eventuelt hyre en fotograf).

Egentlig er jeg ligeglad med super gode billeder, men ikke alle der er dette og nu hvor jeg selv lige har investeret i kamera og lavet mini studie så ville jeg da lige nævne at det kan betale sig  :)

Hej Kim,

Faktisk er det ens baggrunde og taget af en fotograf.
Alle billederne er fritlagt men da vi lagde det op på produktsiden så det meget underligt ud af billederne "svævede", der var ikke rigtig nogen kant og derved lidt ustruktureret for øjet at se på.

Derfor har vi lagt en grålig baggrund med en skygge ind, taget fra et af de billeder der er fritlagt og redigeret.
Men det er faktisk samme baggrund på billederne :) 

God dag.
Rasmus 

Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk

Fra Fakse
Tilmeldt 22. May 12
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 08:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jonas Greve:
Han skriver selv det ikke er set før - intet galt i det udover...

Og det er i virkeligheden der noget af problemet ligger i, man bliver fokuseret på at man gerne vil stå for noget som et nyt og spændende og så får man lige skrevet et par superlativer som ikke et 105% rigtigt men som heller ikke er fuldstændig forkert, det resulterer i at der er en eller anden som har set præcis den samme gyngehest i en forretning i Åbenrå og der er det så at man bliver busted på grund af sin iver.

Men udover det så er det et (i min verden) et rigtig flot design, både ure og side, så held og lykke herfra

 

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Rasmus Lykke:

Kim Vinberg:

Har kun 1 ting som jeg synes i skal gøre bedre.. Det er produkt billederne - få mere ens baggrunde på dem (eventuelt hyre en fotograf).

Egentlig er jeg ligeglad med super gode billeder, men ikke alle der er dette og nu hvor jeg selv lige har investeret i kamera og lavet mini studie så ville jeg da lige nævne at det kan betale sig  :)

Hej Kim,

Faktisk er det ens baggrunde og taget af en fotograf.
Alle billederne er fritlagt men da vi lagde det op på produktsiden så det meget underligt ud af billederne "svævede", der var ikke rigtig nogen kant og derved lidt ustruktureret for øjet at se på.

Derfor har vi lagt en grålig baggrund med en skygge ind, taget fra et af de billeder der er fritlagt og redigeret.
Men det er faktisk samme baggrund på billederne :) 

God dag.
Rasmus 

Okay det er så ikke til at se at det skulle være frilagte og redigeret, da der er forskellige farver på baggrundene. Ser ud som om at der bruges naturligt lys (kraftige refleksioner fra et vindue på nogle af dem) og taget forskellige tidspunkter. Men ville også bare nævne det med billederne. :)

Held og lykke med shoppen.

Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 645
Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er også super, tak for feedback :)

Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk

Side 2 ud af 4 (37 indlæg)