Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg fat i ubrugte domæner

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 269
Fra  NemmeHjemmesider.dk Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok, ja det kan være jeg bare ender med at bruge subdomæner. Men som udgangspunkt ville jeg egentlig bare gerne kunne komme i kontakt med denne person og høre om jeg kunne købe dem.

I skal have mange tak for hjælpen :)

Mvh

Thomas

Lav din egen hjemmeside eller webshop med NemmeHjemmesider.dk

Fra Århus
Tilmeldt 3. Oct 05
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,
Jeg er administrator og medejer af de omtalte hjemmesider.
Jeg kan se at du har kontaktet os efter at denne tråd blev startet.
Men jeg synes alligevel jeg vil give dig feedback på det du skriver.


Først vil jeg sige at jeg synes at du er meget hurtig til at formode at vi har købt de omtalte domæner for at genere dig.
Hvorfor skulle vi dog gøre det? Hvordan skulle vi kunne vide hvad du har af fremtidsplaner for hjemmesider vi ejer og som du hævder at vi ikke bruger? Vi kender dig ikke eller hvad du står bag, er det ikke at tage det lidt for personligt? :-)

Vi er heller ikke ude på at tjene penge på domænehandel, vi er en kunstnergruppe der står bag hjemmesiderne.

Jeg må også personligt sige at jeg synes det er lidt dårlig stil, hvordan du udlægger dit spørgsmål her ved at "udstille" vores hjemmesider her.
Du kunne sagtens have lavet eksempler på din problemstilling. Jeg kan heller ikke se logikken i hvad vi ejer af hjemmesider og hvor mange vedrører at du ikke kan få de domænenavne som du ønsker.

Du skriver at vores kontaktoplysninger er forkerte, hvor jeg kan se at der var en tastefejl i vores telefonnummer, men adressen er korrekt.
Så du kunne ha sendt et alm. eller rekommanderet brev med Post Danmark, hvilket jeg synes ville ha været meget passende og seriøst. :-)

Vi er altid interreseret i at samarbejde med andre kunstsider og i at udvide vores netværk.
Så i skal altid være velkommen til at kontakte os :-)

Mange hilsner
Mikael
På vegne af Kunstnergruppen Introspect.

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Vestergaard:
Jeg kan se at personen ikke bruger de domæner til noget

 

hvordan ved du det?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)