Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. May 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

hej alle sammen, jeg har tænkt mig at starte en webshop der primært sælger protein  og styrke træningsrelaterede vare. jeg søger derfor evt. en til at lave en sådan side til mig , samt råd om hvordan man kommer igang. og hvis der nu er nogle specielle lovkrav osv. hvor kan jeg så finde dem henne af mvh. Henrik

Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 216
Fra  Stabilokonomi.dk Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik.

Jeg er selv igang med netop dette du skriver, kan være du evt kan sende en PB til mig, hvis du er interesserede i lidt sparing.

Mvh Mark

www.stabilokonomi.dk - Min blog om personlig økonomi og investeringer.

Fra Hellerup
Tilmeldt 23. Jan 11
Indlæg ialt: 19
Fra  The Boot Strap Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik,

Jeg bruger selv shopify som webshopsystem. Der er super enkelt at bruge, så der kan du ihvertfald hurtigt komme igang

Mvh

Thomas

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas.

Jeg vil da gerne lige byde ind også.

Her er et tilbud du ikke kan sige nej til, overlad alt det tekniske til os så kan du koncentrere dig om det du er bedste til.

- Vi kan tilbyde simpel og overskuelig shop med fokus på salg lavet i Prestashop CMS.

- Du for et Google Adwords gavekort på 650 Kr. med i prisen så du kan starte din første markedsførings kampagne på google helt gratis :) Jeg vil vise dig hvordan.

- SEO optimeret webshop så du kan rangere højt på google.

- 5 tips til hvordan du forøger din omsætning - Gratis.

- Allerede fra dag 1 kan du få omsætning via Google Adwords. HELT gratis.

- Vi levere på under 10 dage til første design udkast. - Normal leverings tid er 2-3 uger hos andre i DK.

- Unikt logo og webdesign.

- Fri trafik og webhotel fra 9 Kr. i mdr.

- Facebook shop - For øget salg og kunde tilgang

- Som den eneste kan vi tilbyde 25% rabat på oprettelse ved NETs betalings service

Alt dette for KUN 5998 ,-

Da du er Amino bruger for du 10% rabat oven i hatten :)

Mvh. Jesper Krogfelt

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 10
Indlæg ialt: 133
Fra  KompetenceKanalen A/S Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

Jeg synes, du bør læse E-pusher, hvis du ikke allerede har gjort det. Den er virkelig, virkelig fuld af hjælp og gode råd der kan gøre en betydelig forskel for dig.

God vind med projektet!

Mange hilsner,

Mathias

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

Vi kan ikke hjælpe med lovkravene ang. dit varesortiment, men vi kan i hvert fald hjælpe dig med at lave en professionel webshop.

Du får en køreklar professionelt designet webshop inkl. hosting og betalingsgateway første år for en fast lav pris.

Du kan læse mere på http://getashop.dk eller kontakte mig herinde hvis du vil vide mere.

Tilmeldt 20. May 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)