Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google Adwords - hvad er det værd?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Apr 11
Indlæg ialt: 7
Fra  AG Avanti ApS Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer, nuhar jeg igen fået en "gave" fra google - 1.200,- til annoncer på Google Adwords. J

Jeg er af naturen skeptisk, så har nogle af jer erfaring med hvad denne "gave" i virkeligheden er værd - og hvad er faldgruben? De gør jo ikke dette får mine blå øjnes skyld.

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad den er værd afhænger af, hvor godt du sætter din kampagne op.

Og der er ikke noget at være bange for - tværtimod. De giver dig mulighed for at prøve AdWords gratis, fordi de forventer, du får lyst til at betale for det fremover.

Fra Kolding
Tilmeldt 12. Mar 12
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået samme gave af Google, og det fungere super godt for mig, ... :) .. Du opretter kampagner, annoncer og søgeord,. og så er du igang, og de første 1200,- er gratis, og så kan du efter de er opbrugt selv vælge at indbetale, eller lade være. ;) God kamp!

Ejer og driver: Triito.dk - Anmeldelser af danske webshops og produkter!

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Som de andre skriver du har INTET at miste ved det, der er ingen skumle bagtanker eller binding bag det

Eneste bagtanke de har er at du bliver glad for at bruge dem og du derefter ligger penge i deres kasse, men igen det er helt uforpligtende

Nogen tjener deres penge hjem og andre kan ikke få det til at hænge sammen, men annoncering hos google er jo kendt da næsten alle bruger google til deres søgninger :)

Giv den gas og udnyt da muligheden :)

Fra Vejle
Tilmeldt 1. Aug 06
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, der er ingen "catch". Du binder dig ikke til noget, men AdWords folkene håber på, at du ikke kan leve uden dine AdWords annoncer efter gavekortet er udløbet. Smile

Det kan også forekomme, at de sender gavekortene til ejere af konti, som har ligget stille i en periode.

Tilmeldt 25. Dec 06
Indlæg ialt: 396
Fra  NDXmedia Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

ja som sagt af de andre er der ingen catch andet end at de regner med at du vil fortsætte, når du først er startet:)

Dog kan man ikke nå at teste hvilke søgeord der virker ift. ROI for 1200 kr. og dette ved Google godt....

Men prøv det af - læs lidt om det diverse steder - et par aminoer har gode blogge hvor man kan læse om Adwords.

Held og lykke.

Mvh

Leger med  affiliate på Tilhusoghave.dk.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)