Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leder efter folieskæring.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 30. May 11
Indlæg ialt: 104
Fra  NEANEOS Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle iværksætter

Jeg leder efter et sted der kan lave folieskæring.

Jeg skal have lavet en masse af sådan nogle type stickers (forskellige designs): http://static.shopify.com/s/files/1/0066/7892/products/iron-man.jpg?101933

Cirka 18x21 cm, vandtæt og som kan holde ud at være udendøres og meget detaljeret.

VesterKopi kunne gøre det for 170 kr. pr. stk. og det er liiiiiige lovelig meget når jeg har tænkt mig at sælge stickers for 100 kr. stykket.

Nogen som kan hælpe? 

Venlig hilsen

Mahyar

Tilmeldt 13. Mar 12
Indlæg ialt: 400
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan vil du lave dem på en folie skære

Hilsen 

Provins

Fra Odense
Tilmeldt 30. Jul 09
Indlæg ialt: 133
Fra  Idé-Sign Skilte & Solafskærmning Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mahyar,

Den pris du allerede har er ret realistisk - ved 1 styk. Skal du derimod have lavet 25, 50 eller 100 styk ens (samme motiv og farve), så kan prisen godt komme ned i 50,- til 90,- kr. per styk.

Duin udsalgspris skal altså være noget højere. Jeg ville måske sige kr. 195,- ekskl. forsendelse eller måske kr. 249,- inkl. forsendelse. Husk på at de skal pakkes, der skal vedlægges montagevejledning, en skraber til monteringen og alt det andet.

 

Fra København
Tilmeldt 30. May 11
Indlæg ialt: 104
Fra  NEANEOS Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Den pris på 175 kr. jeg fik var uafhængig af hvor mange jeg skulle have lavet.

Jeg skal have lavet omkring 20 stk. af en hel masse forskellige designs, alle i sort/hvid. Og prisen skal så lavt ned som muligt da det slet ikke vil kunne betale sig for mig at starte det hvis jeg skal betale 90 kr. for et stk. stickers også sælge det for 100 kr. 

Der vil ikk være særlig mange der vil være villig til at købe en hvis det koster 150-200 kr.

Fra Egå
Tilmeldt 13. Jul 11
Indlæg ialt: 7
Fra  sign-on Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mahyar

hvis du sender en pdf med et eksempel vil jeg gerne byde ind med en pris?

marlene@sign-on.dk

Mvh. Marlene Salholt

Fra Odense
Tilmeldt 30. Jul 09
Indlæg ialt: 133
Fra  Idé-Sign Skilte & Solafskærmning Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg er sikker på at bilforhandlerne kunne sælge mange flere biler hvis de sænkede prisen 50%.... 

Du er nødt til at forholde dig til hvad varen koster at fremstile, og hvilke øvrige omkostninger du har, og så beslutte dig for en udsalgspris ud fra det. Du kan ikke bare sige hvad du vil sælge dem til, og så prøve at få det til at hænge sammen.

Du er meget velkommen til at sende mig en mail med de designs du ønsker, og hvor mange, så skal jeg give dig en god og fair pris på dem.

Fra København
Tilmeldt 30. May 11
Indlæg ialt: 104
Fra  NEANEOS Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren Falkenberg Johansen:

Jeg er sikker på at bilforhandlerne kunne sælge mange flere biler hvis de sænkede prisen 50%.... 

Du er nødt til at forholde dig til hvad varen koster at fremstile, og hvilke øvrige omkostninger du har, og så beslutte dig for en udsalgspris ud fra det. Du kan ikke bare sige hvad du vil sælge dem til, og så prøve at få det til at hænge sammen.

Det bliver jeg på en måde nødt til hvis jeg skal få det til at køre i DK. Mange af de designs jeg skal sælges kan allerede købes på sider som eBay og ITSY til omkring 50-60 DKK. Derfor tvivler jeg stærkt på at der er nogen der har lyst til at bruge 200 kr. ekstra bare for at få klistermærket hurtigere.

Har sendt mail til jer :-) 

Venlig hilsen
Mahyar 

Fra København
Tilmeldt 30. May 11
Indlæg ialt: 104
Fra  NEANEOS Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Flere der muligvis kan hjælpe? 

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har folieskærer, skæreprogrammer, og et folielager til salg,
så kan du selv skære og score hele profitten,

hvis det kunne være interessant? 

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)