Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig tysk tekstforfatter søges

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 154
Fra  Findino Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg søger en billig tysk tekstforfatter, gerne med opvækst i landet. Min erfaring siger mig, at det giver de klart bedste tekster, når vedkommende er opvokset i landet.

Jeg vælger at poste min forespørgsel her, da henvendelser på Freelancer nok ikke vil være af den billige slags.

Hvis du selv er en dygtig tysk tekstforfatter, eller kender nogle, må du meget gerne kontakte mig via tråden, eller på PB. For min skyld kunne det ligeså vel, være en tysk studerende, med gode sproglige kundskaber og brug for lidt fritidsarbejde.

Der kan hurtigt blive tale om en del artikler, så prisen er en afgørende faktor. Netop derfor, vil en professionel tysk tekstforfatter, nok ikke være løsningen.

Håber på en række henvendelser eller henvisninger.

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kender et par tyskere, men før jeg spørger dem, vil jeg gerne høre hvad du vil betale. Enten pr f.eks. 300 ord eller lign. :)

Fra København
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 154
Fra  Findino Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Føns

Jeg har fundet tyske sider, til priser under 50 kr., så det er i det niveau. Men der er tale om artikler, der kan skrives i relative frie rammer, om et givent emne. Så de burde kunne skrives hurtigt og der er ikke strenge krav til grammatik.

Men jeg er klar over, det primært er studerende og lign. med ønske om lidt ekstra arbejde/penge, der er villig til at levere, til de priser.

Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan hjælpe dig, men ikke for 50 kr for 300 ord. Jeg kan tilbyde unikke tekster på tysk. Vær opmærksomhed på du kan købe seo tekster fra personer der blot laver copy paste. Det giver dig intet på søgemaskinerne, tværtimod.
Men vil du have god tysk seo må du sige til.

Alle Aldre Kan Få Glæde Af Løbehjul På Tilbud.

Fra København
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 154
Fra  Findino Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

@legebarnet: Kan du nævne hvilket prisniveau vi taler om? Evt. i en PB

Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

0,5 - 1 kr pr ord. Men kommer an på hvor meget vi må drøne igennem teksten og omfanget selvfølgelig. Hvilken område taler vi om?
Det er business tysk på modersmål, så det er top klasse.
Send mig gerne i pm:
- produktet som skal markedsgørelsen
- er det onsite tekster eller til placering i link formål?
- 3 første test artikel område
Så kan jeg give dig præcis pris.

Alle Aldre Kan Få Glæde Af Løbehjul På Tilbud.

Fra København
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 154
Fra  Findino Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :

@legebarnet: Tak for svaret, men det er desværre for meget, til at være aktuelt.

Når det er muligt at købe danske artikler på 500 ord til ca. 125 kr. kan jeg ikke se hvor det skal koste dobbelt så meget eller mere, bare fordi det er en tysk artikel.

Jeg vil fokusere på andre muligheder, men tak for tilbuddet.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv evt. steder som www.elance.com.

Der kan gøres nogle fund - også i relation til det tyske sprog.

/Henrik

 

Fra Kolding
Tilmeldt 26. Mar 10
Indlæg ialt: 151
Fra  kk-text Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Jeg er tyskoversætter og er født og opvokset i Tyskland, og jeg vil gerne hjælpe dig med tekstforfatning.

Men i forhold til dine forventninger hvad prisen angår, hænger pris og kvalitet jo for det meste sammen. Jeg kan forstå at du er villig til at se igennem fingrene med fejl i teksterne. Især på det tyske marked går kunderne meget op i, at tingene er korrekt, hvilket jo øger troværdigheden – det gælder også indholdet på f.eks. hjemmesider.

Bare mit lille indspark, hvis du gerne vil slå igennem på det tyske marked J

/Kerstin

Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er lige præcis denne metode, Henrik henviser til, der gør, at internettet er fyldt med "dublet tekster" som google bandlyser eller aldrig ønsker at vise.
Desuden skal man også lige være opmærksom på det er ulovligt at kopiere andres tekst. Selvfølgelig må man godt lade sig inspirere - men direkte kopi er forbudt.

som der bliver nævnt i tråden, kan du kun få succes i Tyskland hvis du gør det ordentligt. Det er ikke kun robotter der læser dine SEO tekster - det er også kunder, og de gennemskuer omgående hvis noget ser forkert ud!

Blot info. Men derfor må du gerne sende mig info - så jeg kan give dig en skarp pris.

Alle Aldre Kan Få Glæde Af Løbehjul På Tilbud.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)