Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

VISMA Business

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Minsk
Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jannik

Jeg er selvstændig og yder Visma support.

Jeg vil rigtig hjælpe jer, hvis jeg kan!

Mvh.

Rasmus Vinter Sørensen

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 28. Mar 11
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Johnny

Det er rart at få disse info, det undrer mig at vi ikke har fået dem, hvis det er "almindelig" kendt at der har været problemer.

Du skriver at der op til og med 5.21.8 har været problemer i transaktionerne, men tidligere refererede du til version 5.31. Vi kan derfor forvente at problemerne vil fortsætte i den nuværende version?

Hvordan kan det være at vi for kun to måneder siden får opgraderet til 5.21, hvis der allerede findes en 5.31 - er der noget som gør at vi ikke får den helt nye opgradering eller er den ikke offentlig tilgængelig endnu?

Vi sidder lidt tilbage med følelsen af at det hele skyldes fejlagtig brug af programmet, og regningerne til konsulenthjælp svarer nok nogenlunde i størrelsen til det programmet har kostet, men hvis det helt basalt skyldes en programbug kan vi jo blive ved med at hive konsulenter ind uden at problemet løses. 

Tak for info vedrørende formular layoutet, det giver jo god mening, at der er lavet rettelser i dette. Problemet er dog ikke større end at man kan gå ind under salgsordre og alle ordre og udskrive fakturaen igen - her vil den se normal ud, det er bare en del flere klik. Men jeg vil huske ikke at slette linier.

Fra Risskov
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 238
Fra  iAdvice Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej hej

Det er meget almindeligt kendte problemer som alle forhandler bør kende til.

Version 5.30 kom for næsten 1 år siden, men var en omskrivning af mange ting, derfor også fyldt med fejl. Først version 5.31.2 er spiselig, men igen anbefaler vi ikke opgradering fra 5.21 serien endnu. Der skal vi ned i 5.31.5-6 stykker. først her er der styr på de ting som gør en opgradering god nok. Nye kunder kan fint starte på 5.31.2, da de så ikke vil opleve fejl som de før ikke have, eller funktioner som før virkede :)

Så det er også årsagen til at i kun kører 5.21.8 og altså ikke den nyeste version :) alt ok her.

Johnny

 

Fra Minsk
Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jannik

Mellem version 5.21 og 5.31 laver Visma om på licensvilkårerne for Visma Business, så der opereres med "navngivne brugere" istedet for "samtidig brugere". Det er ikke uproblematisk, hvis man kører skiftehold eller lignende, så flere personer deler en samtidig bruger.

Jeg vil tro, at Visma er lydhør, hvis dette giver problemer for nogle kunder.

Med venlig hilsen

Rasmus Vinter Sørensen

 

Fra Risskov
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 238
Fra  iAdvice Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej hej

Rasmus har helt ret her, og Visma skal blot have dokumentation for antal navngivne bruger som benytter systemet idag, så erstattes de fx 10 samtidige brugere med fx 20 navngivne brugere, bør ikke give problemer for nogle kunder i DK. :)

Dbh Johnny

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 28. Mar 11
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus.

Tak for info.

Pt. kigger vi ikke efter nye konsulenter, men jeg vil bestamt have i baghovedet at du og iAdvice har meldt jer på banen omkring Visma support.

Jeg havde dog håbet også at finde nogle "dagligdagsbrugere" af Visma herinde - er der ikke nogle?

/Jannik

Fra Risskov
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 238
Fra  iAdvice Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jannik.

Visma Business henvender sig primært til større virksomheder, og da Amino henvender sig til små nystartede virksomheder, så tror jeg ikke Amino har så mange Visma brugere desværre   :(

Dbh Johnny

Fra Minsk
Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jannik

Hvis du ronger mig op (36 96 47 33), så kan jeg give dig et eller flere navne på andre brugere.

Mvh.

Rasmus

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 28. Mar 11
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Johnny.

Du har nok ret. 

Jeg havde blot bemærket Visma som annoncør herinde, og tænkte derfor at der muligvis også var en målgruppe her.

Fra Risskov
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 238
Fra  iAdvice Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jannik.,

Visma er herinde pga deres Avendo produkt,  som er målrettet de helt små virksomheder, i samme område som e-conomic osv.

Johnny

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)