på Amino
Bliv gratis medlem på Amino

Gratis regnskabsprogram

Slip for regneark og bevar det økonomiske overblik
    Klik her og få en gratis konto

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
    om  Alt det andet..

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Jeg har et godt tilbud til dig! "

Korrekturlæsning for kr. 200,- pr. time

Side 2 ud af 2 (14 indlæg) < Forrige 1 2
    Amino-karma 9.452
    Tilmeldt 16. sep 09
    Indlæg ialt: 1.921
    Amino Plus
    Louise Lamberth - Tekstfokus
    Fra Tekstfokus
    Skrevet 27-05-2012 kl. 05:43

Selvfølgelig er der et marked for korrekturlæsning og sprogrevision, dvs. redigering af tekster, så de får en mere sikker sproglig stil og bliver lettere at læse. Nogle skriver interessant og har fagligheden i orden, men formulerer sig så indviklet, at det bliver svært at fange budskabet. Der kan sprogrevision gøre en kæmpe forskel for en tekst. Spørgsmålet er bare, hvordan man bliver set. Jeg har været så heldig, at andre har henvist overskydende kunder til Tekstfokus, og tusind tak for det. Det har været en kæmpestor hjælp. Smile

Amino-karma 994
    Fra Fredericia
    Tilmeldt 18. jan 11
    Indlæg ialt: 272

Seref Dogan  
    Skrevet 27-05-2012 kl. 07:13

Hej

Ideen er god. Dog er prisen for høj.

Prisen burde kunne være omkring 75-120kr

Mvh

Seref

Amino-karma 9.452
    Tilmeldt 16. sep 09
    Indlæg ialt: 1.921
    Amino Plus
    Louise Lamberth - Tekstfokus
    Fra Tekstfokus
    Skrevet 27-05-2012 kl. 07:31

Når man henvender sig til private og små virksomheder, ville jeg anbefale en pris per ord eller per normalside. Hvis man ikke selv har erfaring med korrekturlæsning, er det umuligt at gennemskue, hvad prisen "200 kroner i timen" kommer til at betyde på fakturaen.

Prisen er ikke for høj, hvis kvalifikationerne er gode, men måske skal man lægge billigt ud, til man har fat i kunderne. Smile

Amino-karma 266
    Tilmeldt 28. jul 08
    Indlæg ialt: 77

dkabi
    Fra Insight Office
    Skrevet 17-09-2012 kl. 19:56

Hej alle

Ville gerne høre om jeres erfaring i dette om i kom videre og opgaverne er væltet ind siden? Wink

Grunden til dette er selvfølgelig at jeg går og tænker over en ligenende ide så lidt erfaring fra jer og om i har ramt korrekt med jeres priser ville være nyttig viden for min egen virksomhed.

Der er et kæmpe marked derude på dette område og der er masser af plads til os alle.

Interessant læsning og ser frem til at høre hvor i står henne idag.

Chiao!

Side 2 ud af 2 (14 indlæg) < Forrige 1 2

RSS-feed

Besøg vores andre hjemmesider :