Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp summasummarum driller helt vildt. Momsen vil ikke mere

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Svendborg
Tilmeldt 29. Jan 08
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Jeg har brug for hjælp, for mit Summasummarum er holdt op med at virke som det plejer.
Nu registrerer den ikke momsen som den plejer og sammentæller den slet ikke.

Er der en der vil være så venlig og se på indstillingerne i mit program så det virker igen? Har lige tastet bilag ind fra hele 2012 ind til videre, så jeg vil helst ikke miste det hele.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46453
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

hvilken version kører du? skal gerne hedde 4-1  det ser du med rødt længste til venstre i info online i programmet? Kører du en version der hedder noget med 3 først (eller mindre) kan du ha problemet der - de er udgået og supportes ikke

Hvilket operations system kører du selv - xp - 7 osv? (burde faktisk ikke betyder noget hvis du kører en version 4, men for en sikkerheds skyld)

Den konto du indtaster på, står den i kontoplanen med et S25 eller K25 ud for sig for salgs og købsmoms - ellers registrerer den jo ikke momsen men tager bare hele beløbet til fradrag/indtægt hvilket jo er forkert. I så fald kender du fejlen

Når du indtaster i kladden ser du så at den viser moms med S25 eller K25 når du vælger kontonummeret? Gør den ikke det, så tror jeg ikke det er en konto der er indlagt med K25 eller S25 du anvender - og igen, du kender fejlen)

Når du simulerer (trykker simuler når du har indtastet en kladde) viser simulering så, at der er moms?

Når du har checket den liste burde du kende problemet, med mindre der helt enkelt er fejl i programmet, men det har jeg faktisk aldrig hørt om. Du risikerer jo at skulle ha alle bilag igen hvis den har taget alt uden moms -

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)