Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

iPad problemer

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Aug 05
Indlæg ialt: 136
Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Min iPad skriver den skal gendannes efter jeg forsøgte at installere nyeste opdatering.

Når jeg tilslutter den iTunes skriver den også at der er fundet en iPad til gendannelse men når jeg forsøger at gendanne kan den ikke gøre det pga en ukendt fejl 21 ?

Jeg har prøvet at slå firewall og antivirus fra som Apple skriver kan være problemet. Jeg har også prøvet at tilslutte den til en anden computer og oprette en ny iTunes konto men inter virker

Er der nogen der kan hjælpe ?

Hilsen Lone
Netaccounting.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Lone Skou:

Hej

Min iPad skriver den skal gendannes efter jeg forsøgte at installere nyeste opdatering.

Når jeg tilslutter den iTunes skriver den også at der er fundet en iPad til gendannelse men når jeg forsøger at gendanne kan den ikke gøre det pga en ukendt fejl 21 ?

Jeg har prøvet at slå firewall og antivirus fra som Apple skriver kan være problemet. Jeg har også prøvet at tilslutte den til en anden computer og oprette en ny iTunes konto men inter virker

Er der nogen der kan hjælpe ?

Hilsen Lone
Netaccounting.dk

Har du prøvet at slukke den fulstændig? - Hvis du er heldig kan det være at det virker.

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Lone Skou:

Hej

Min iPad skriver den skal gendannes efter jeg forsøgte at installere nyeste opdatering.

Når jeg tilslutter den iTunes skriver den også at der er fundet en iPad til gendannelse men når jeg forsøger at gendanne kan den ikke gøre det pga en ukendt fejl 21 ?

Jeg har prøvet at slå firewall og antivirus fra som Apple skriver kan være problemet. Jeg har også prøvet at tilslutte den til en anden computer og oprette en ny iTunes konto men inter virker

Er der nogen der kan hjælpe ?

Hilsen Lone
Netaccounting.dk

Har du prøvet at slukke den fulstændig? - Hvis du er heldig, kan det være at det virker.

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Aug 05
Indlæg ialt: 136
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar, har dig prøvet dette uden held :-)

Lone

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)