Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  E-handel, Internet & Online marketing

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Søgemaskineoptimering (SEO) hjælp & gode råd"

Microsofts nye sociale netværk So.cl. - Kan vi presse SEO-citronen? :-)

Side 2 ud af 2 (15 indlæg) < Forrige 1 2
Amino-karma 10.588
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. aug 05
Indlæg ialt: 2.574

Lasse Burholt
Skrevet 21-05-2012 kl. 18:08

Føns:

"Oops, you found a bug. We're working on it, but please check back later. As always, you can also talk to us via email."

Buuuuh, jeg hader det allerede... Geeked

Det er jo også Microsoft der står bag... du skal nok genstarte et par gange - så kommer du nok på :-)

Lasse

Lasse Burholt - Skype: lasseburholt - SMS (+45) 42368252 - Hvo intet vover, intet vinder!

Amino-karma 803
Fra Midtjylland
Tilmeldt 23. apr 06
Indlæg ialt: 193

Jesper Normann-Riis
Fra Case4u
Skrevet 22-05-2012 kl. 15:34

Brian Reinhold Jensen:
Jeg har heller ikke fået en aktiveringsmail, men jeg loggede blot ind via min LiveID - så er der adgang indenfor 15 sekunder.

Jeg kan så ikke logge ind via min LiveID - men har netop 12 timer senere modtaget en aktiveringsmail....men men men, når jeg klikker på den, ryger jeg direkte på en 404 fejlside Tongue Tied

Ja, hvad kan man forvente?

Andre der bøvler med aktiveringen?

/Jesper Normann-Riis
Social webkonsulent - Case4u 

Amino-karma 6.327
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 16. jan 06
Indlæg ialt: 1.566

Jesper Normann:
Jeg kan så ikke logge ind via min LiveID - men har netop 12 timer senere modtaget en aktiveringsmail....men men men, når jeg klikker på den, ryger jeg direkte på en 404 fejlside Tongue Tied

Jeg oplever præcis det samme...

Amino-karma 803
Fra Midtjylland
Tilmeldt 23. apr 06
Indlæg ialt: 193

Jesper Normann-Riis
Fra Case4u
Skrevet 24-05-2012 kl. 13:20

Ja, så kom jeg på, min profil er her.

Indtil videre har jeg det ikke sådan, som jeg havde med G+, at jeg bare skal ind og arbejde på profilen.
Synes So-cl. for nuværende virker lidt rodet.

/Jesper Normann-Riis
Social webkonsulent - Case4u 

Amino-karma 10.317
Fra Aarhus N
Tilmeldt 12. jun 10
Indlæg ialt: 1.141
Amino Plus

Jesper Nerløe:
Hvorfor "især ikke"?

Microsoft har bare ikke nogen imponerende goodwill opsparet ved mig. Det kan hurtigt udvikle sig til en lang diskussion om MS som firma i stedet for om So.cl som potentielt SEO-bytte, så jeg vil foretrække bare at lade den ligge der. ;-)

Jeg er i øvrigt glad for at se, at flere og flere ruller ind og at jeg nu følger hele 5 personer.

Nej, naturligvis er det nemt at være hånlig overfor netværket i sine begyndende dage. Det er folk også stadigt med G+, hvor jeg ellers synes, det er muligt at få rigtigt, rigtigt meget. Jeg glæder mig til - og tvivler på - at se, om So.cl nogensinde når længere end udviklerstadiet. Indtil da skal MS have kudos for i hvert fald at forsøge et eller andet i stedet for at læne sig tilbage på de knap 2 % af Facebook, de ejer.

Følg mig på Google Plus og få updates om SEO og affiliate marketing: +Halfdan Timm! :-) 

Mine to vigtigste affiliate-sites:

Side 2 ud af 2 (15 indlæg) < Forrige 1 2

RSS-feed

E-handel, Internet & Online marketing er venligst sponseret af: