Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan bliver man skribent?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej mennesker fra Amino.

Jeg ved ikke om dette indlæg er postet forkert.

Jeg har overvejet at starte en blog, men så skal der jo skrives hele tiden.

Og jeg tænkte så at løsningen var at blive skribent, for andre. Og tjene penge for det på den måde.

Hvordan bliver man en god skribent, nogle tips og tricks?

Er skribent titlen enlig beskyttet, eller kan alle kalde sig skribent?

Hvis du er skribent, så må du gerne sende mig en Privat Besked, så jeg kan få noget hjælp, eller skrive når jeg har brug for det.

I skal være velkommen til at tilføje min som kontakt på skype: PeterKnudeBusiness

Med Venlig Hilsen Peter.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Knude:

Er skribent titlen enlig beskyttet, eller kan alle kalde sig skribent?

Skribent er ikke beskyttet, så alle må kalde sig skribent.

Var det ikke en idé at lave en hjemmeside, hvor du tilbyder dit arbejde, med priser og giver nogle referencer.

Med et amino plus abb. kan du tilbyde din service her på amino -> Jeg har et godt tilbud til dig! 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Karsten Sønderup Hansen:

Peter Knude:

Er skribent titlen enlig beskyttet, eller kan alle kalde sig skribent?

Skribent er ikke beskyttet, så alle må kalde sig skribent.

Var det ikke en idé at lave en hjemmeside, hvor du tilbyder dit arbejde, med priser og giver nogle referencer.

Med et amino plus abb. kan du tilbyde din service her på amino -> Jeg har et godt tilbud til dig! 

Hej Karsten.

Altså jeg søger os tips og sådan til at komme i gang, da jeg ikke har prøvet det før.

Måske du kan referere til en ebook, eller noget?

Mangler tips til at komme i gang med :-)

Med Venlig Hilsen Peter.

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter,

Lad mig starte med at stille dig et enkelt spørgsmål: Hvorfor vil du gerne være skribent?

Jeg synes ikke, at du skal begynde, at tage penge for dit arbejde, hvis du ikke har den store erfaring endnu. Det vil blot medføre utilfredse kunder, på trods af, at dine priser muligvis ville ligge i den lave ende.

Hvad kan jeg så gøre?

Der findes mange forskellige nyhedssider inden for musik, gadget og sport, for at tage nogle få eksempler, som løbende søger unge skribenter, som vil hjælpe frivilligt. Det ville være det bedste udgangspunkt for dig.

Jamen, det tjener jeg intet på?

Nej, det er korrekt, men på længere sigt får du erfaring. Derudover vil du også få et større netværk. Det vil sige, at du senere vil kunne tage penge for at skrive artikler for andre, eksempelvis.

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter.

Vejen frem for at få skabt sig et navn og ikke mindst erfaring og bedre skrive kundskaber, er hårdt arbejde og mange timers skriveri.

Jeg kan kun give Casper ret og han taler selv fra erfaring. Tag bare en branche som webdesignere, mange nye programmøre og grafikere laver gratis hjemmesider det første stykke tid, da de skal bruge erfaringen og ved man i oplærings facer vil lave fejl og knap så gode resultater.

Med tiden vil man så bedre kunne tillade sig at tage penge for noget, da man ved man så kan levere ordentligt kvalitet.

Med det sagt, så søger jeg en skribent hvor du vil få lov til at sætte dit personlige præg på min blog og få noget erfaring med i tasken.

Som tak for hjælpen vil jeg gerne lære dig op i SEO og hvordan man skriver artikler med mere.

Jeg har en masse materiale du kan læse og høre for at blive bedre.

Til tider vil der kunne blive tale om betalt arbejde, hvis jeg mener du kan være opgaven værdi og levere god kvalitets indhold.

Du skal være så velkommen til at sende mig en PM hvis dette har din interesse.

Mvh. Jesper Krogfelt

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Fra Gørlev
Tilmeldt 25. Sep 10
Indlæg ialt: 564
Fra  Rohdemedia Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

En god ide er at være rigtig god til at skrive og komme ud med sit budskab i en given længde. Også skal du kunne arbejde selvstændigt. ;) Du kan starte med at skrive noget gratis indlæg og artikler rundt omkring for at få erfaring. Jeg tror jeg skrev 40-50 SEO artikler gratis da jeg begyndt og skrive dem. :) 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)