Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Værelse / lejlighed søges mens jeg er i DK 5-8 uger

Side 1 ud af 4 (39 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal til Danmark d. 1-6 og søger derfor et værelse/lejlighed og ville hører om der var nogen herinde der havde dette på hånden. Det behøver ikke være sammenhængende periode, da jeg alligevel skal rundt i landet mens jeg nu er der.

Har noget måske på hånden men vil gerne sikre mig, derfor denne annonce.

Jeg kræver ikke meget, blot der er en seng, internet samt adgang til tekøkken så hofretten smørrebrød kan spises on the spot.

Super sjov social fyr der ikke ryger eller drikker, men vender en god bøf + desuden har en masse gode idéer til en rigtig iværksætter.

Jeg tilbyder gerne en hjemmeside for dette ellers kan du modtage gangbar mønt for din ulejlighed eller hvad med nogle spændende ting til din shop ?

Eneste krav er ingen kat (allergi) samt helst på Sjælland

I øvrigt kan fortælles at jeg har haft et par aminoer herude på besøg, til stor glæde for både gæst og os samt nogle spændende samarbejder er begyndt på den konto.

Jeg vil sætte pris på PM, på forhånd tak for hjælpen.

Mvh

HH

Husk en fremmede er en ven du ikke har mødt endnu.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Et kolonihavehus var også en mulighed ....

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Host host, en hængekøje i en lade.....

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

En ottoman i garagen....??? Bare der er trådløs.... 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøver lige for sidste gang....... medbringer selv en halmballe, er der plads i stalden..??

Jeg har prøvet DBA osv, men pt uden held.

Jeg skal faktisk bare bruge en seng og mulighed for at kunne arbejde lidt ved min bærbar, desuden vil jeg være ude en del samt rundt i landet, men vil frygtelig gerne have en base.

Jeg garantere jeg ikke er til last, svinger en god støvsuger + vender en sublim bøf.

Hvis ikke lykkedes, er der nogen der kender et hotel, bed & breakfast eller lign. som lejer ud i 1 mdr.

Mvh

HH

Fra 8620 Kjellerup
Tilmeldt 30. Dec 11
Indlæg ialt: 249
Fra  Skægkær Grillen Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved at rigtig mange B&B's i horsens området lejer ud på "håndværker basis" hvor de har det samme værelse i et par mdr af gangen. De tager jo så dog hjem i weekenderne, men mon ikke man kan lave en aftale med B&B ejeren om også at bo der i weekenden.

ellers kan du prøve på www.couchsurfing.org  selvom 5-8 uger er lang tid.

Jeg boede ihvertfald hos en englænder via. den side forrige år i en uge da jeg var i London på ferie.

Jeg kan desværre ikke selv hjælpe dig, da mit eneste ekstra rum består i en campingvogn med et par små fugtskader, og uden toilet mulighed.

En anden mulighed var også at leje en fastlægger campingvogn i de par uger du nu skal være i landet (er nok noget dyrere end at bo hos andre, men nok næsten det samme som B&B på ugebasis.

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik,

Jeg ville sgu gerne have hjulpet dig, men min lejer forlængede lige igår aftes, da hendes (nyrenoverede) lejlighed er konstateret fugtskadet med skimmelsvamp til følge.

Ellers kunne det da have været supersjovt med nye friske inputs - men i stedet må jeg tilbyde dig at have øjne og ører åbne og lade dig vide, hvis noget dukker op.

Der findes en B&B her i Taastrup, som udlejer per nat. Mener faktisk det er noget med 100-150 kr i døgnet. Du kan vist finde dem ved lidt grundig søgning på nettet eller på boligportal.dk.

Sorry at jeg ikke kunne være bedre hjælp.

Mange hilsner og god fornøjelse i dk.

Flemming

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke lige tjekket områder i DK, men Wimdu er præcis hvad du leder efter. Her kan du både finde deciderede ferielejligheder og få et privat værelse i en etableret bolig.

Tag et kig :) 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Flemming.

Tak for dit indput, jeg tror måske folk tror jeg skal bo hos dem eller leje stedet 8 uger og der har jeg nok forklaret den forkert. Jeg er i DK MAX 8 uger nærmere 6 uger samt jeg skal rundt i landet og derfor ikke er på basen alle 6 uger.

Jeg tænkte også det var lidt sjovt bo hos andre mens man var hjemme, lidt ligesom vi åbner vore døre til folk som kommer herud. Det er altid sjovt se nye mennesker og vi viser gerne dig og andre rundt i lokal området samt inde i selve Bangkok.

Jeg er blevet tilbudt ophold hos en amino der har været på besøg her, men det ligger i Jylland og hovedformålet med hjemkomst er besøge min datter der skal føde.

Jeg har prøvet DBA osv, men uha uha hehe - sikke nogle mere eller mindre underlige tilbud. Desuden er det folk der lejer ud af nød og ikke lyst.

Jeg kan sikkert også bo hos venner, men hader ligge andre til last og derfor ender det nok op med at tage et B&B måske jeg kan sælge dem en hjemmeside med booking system....

Hvis det bliver Tåstrup kan vi da ses til en kop mocca og en DANSK ostemad hehe.

Mvh

HH

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Føns:
men Wimdu er præcis hvad du leder efte

Hej Føns.

Fint site, har lige tjekket det op, lidt heftige priser når det er på månedsbasis da intet starter under 10.000 kan være jeg skal se lidt længere udenfor byen.

Jeg skulle måske tilbyde en helt ny Samsung 7,7 tablet eller lign for opholdet....

Jeg leder videre -tak for hjælpen...

Mvh

HH

Side 1 ud af 4 (39 indlæg)