Køb et Amino Sponsorlink
Lige til info:Modtog følgende mail, med utrolige dårlige formuleringer og Google Translate-dansk. Har naturligvis ikke klikket på linket i teksten. Ser herunder i kursiv med rødt.
Kære bruger :
Det er blevet gjort opmærksomme på, at dit VISA / MasterCard skal BESKYTTELSEsom en del af vores fortsatte forpligtelse til at beskytte dit kort og reducere svindel.Hvis du kunne tage 3-5 minutter af din online oplevelse og muliggّre beskyttelse af dit kortNår du starter beskytter dit kort, vil du ikke opleve fremtidige problemer med online-tjenesten.For at begynde at beskytte dit kreditkort skal du klikke på nedenstående link:Aktiver beskyttelse (link) Vigtigt: Kunne aktivering vil resultere i suspension af dit kortBeskyttelse af service-kort.international sikkerhed.
Mailen er afsendt fra flg adr; Nets.Service(a)Denmark. Emnet er: "Beskyttelse af service-kort".
Jeg anbefaler at slette skidtet.
/Jesper Normann-RiisSocial webkonsulent - Case4u
Hej Jesper.Der er utrolig mange forskellige at disse mails i omløb og man skal virkelig passe på. Stort set alle de mails der kommer, er der stavefejl i og manglende grammatik, så ja mail'se skal bare slettes omgående. De er jo så smarte, at man skal indtaste sine kortoplysinger og gad vide hvor mange der egentlig ryger i fælden? /Martin
Se vores udvalg af CAPS & HUER - Kontakt mig hvis du har nogle spørgsmål :)
Jeg tror også det er en god ide at slette det. Jeg modtager præcis den samme mail et par gange om ugen... Irriterende