Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Trustpilot hvad koster det og er noget værd at betale til?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

parterapeuten:

Hej

det er ikke gratis

Det er gratis at få en profil hos trustpilot som giver kunderne mulighed for at anmelde din virksomhed.

mvh

Frank

Officewarrior.dk  Mens Accessories

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg betaler ikke for det da jeg synes deres service er forfærdelig.. Har haft så meget bøvl med dem.

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristoffer Hjerrild:

Jeg betaler ikke for det da jeg synes deres service er forfærdelig.. Har haft så meget bøvl med dem.

Det var da uheldigt.

Mit forløb med dem, forløb 100% smertefrit .. Men alle er selvfølgelig ikke lige heldige.

Tilmeldt 6. Sep 09
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Boysen:

Mikael christiansen:

denne her tråd svare godt på det hele http://www.amino.dk/forums/t/62104.aspx?PageIndex=1

priser er her men de oplyses dem bare ikke http://www.trustpilot.dk/business/plans . men mon ikke det er gratis , vi linker jo til dem og giver dem seo værdi som kunne være på egen side , vis i stedet har forum på ville man beholde værdien egen side og nu er det jo vigtigere efterhånden der sker noget på egen side.

Mikael, det er da underligt at se på hvordan du tråd efter tråd nedgør en service fra en anden iværksætter.

Hvor er "iværksætter passionen" og at vi som iværksættere skal hjælpe hinanden? Du er jo selv stor fortaler for det ikke?

Der findes faktisk iværksættere der tjener penge på at bruge trustpilot... så medmindre du rent faktisk har prøvet det og bevist at det ikke kan betale sig for nogen, burde du holde igen med den negative omtale overfor trustpilot.

 

jeg nedgøre ikke hvor står det ?

ja , jeg må reelt erkende jeg ikke forstår lige din modstand ? skal man nu ikke have lov til at mene man kan forbedre sig ?

i den tråd jeg henviser til er der masser af forslag til hvad de kan forbedre sig med , men som jeg forstår mener du noget andet , at de ikke skal forbedre deres produkt . jeg mener de kan gøre masser af ting for at forbedre deres troværdighed

en deres passion er jo også sikkert at forbedre deres produkt trustpilot.dk at gøre det mere troværdig , men jeg forstår ikke hvorfor de ikke skulle gøre alt i deres magt for at forbedre deres service , det ligger i en iværksættere at være postive og konstant forbedre sig og det kan alle også trustpilot.dk

husk lig alt den  positive energi i at du har at man forbedre sig på alle punkter , det er altid godt at forbedre sig og du må ikke holde dig tilbage det er lovligt at gøre sit ypperste i at forbedre sig og det kan trustpoliot.dk også det er der intet negative i at man vil konstant forbedre sig

i alt tror jeg du misforstår mig, det først indlæg for jeg kender dig lidt efter det du har skrevet her på amino.dk du går også går ind for man skal forbedre

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi har Trustpilot i dag, har haft en del bøvl med dem og som jeg allerede kan se herinde svinger prisen med 30 procent for samme produkt. Er der flere som vil byde ind med hvad de giver for hvilken pakke?
Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mcpm.

Prisen svinger lidt alt afhæning af branche og ens evne til at forhandle lidt, men kun det første år. "prøve fasen" efter året er gået, er det normal pris for alle. Det er ihvertfald det jeg ved af.

Mvh
Martin

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Jensen:

Hej Mcpm.

Prisen svinger lidt alt afhæning af branche og ens evne til at forhandle lidt, men kun det første år. "prøve fasen" efter året er gået, er det normal pris for alle. Det er ihvertfald det jeg ved af.

Mvh
Martin

jeg er spændt høre om priser , men nu er jeg jo reklame beskyttet så de vil jo ikke ringe mig op , jeg er dog også træt af telefon sælger så vis ringer siger jeg altid nej , jeg vil selv vælge og derved fravælger jeg dem også da de ikke skriver priser og jeg står dårligere i forhandlinger vis det er mig der ringer op men det er trættende med de telefon sælger ringer med alle mulig gode tilbud der ikke er gode tilbud , men hvornår godt ikke godt tilbud er svær at bedømme altid .

kort forklaret koncept måske godt det men jeg kan bare ikke lide blive ringet op eller få mail med tilbud , der kommer så mange nogle gange at det fylder så meget at man har svære ved at styre sin forretning , ved tilmelding vil de måske sende tilbud og så er det endnu flere mails jeg får og det er nogle dage meget over 500 reklame man kan få så det er med ikke få for mange tilbud så man bedre kan koncentrer sig om sin forretning , jeg vil dog altid sørge for at være tilknytte så få steder som muligt for alle sender tilbud jo flere steder man tilmelder sig , jeg ved dog ikke om vis oprette den gratis om den kan få fred for de reklame mails og den bliver ved at være gratis , men går ud fra kun en periode når man læser på deres side.

desuden når telesælger ringer til en har jeg dårlige erfaringer jeg er god til at tro på alt . så i alt lidt bange at tilmelde mig deres tjeneste.

jeg ved heller ikke det med links om hvad de kræver , men da ved lidt om seo giver jeg dem i hvert fald værdi vis linker til dem , så vis fik noget jeg skulle betale for så er min mening at jeg giver også dem noget der har værdi  , men mon ikke også nogle får penge for vis de har et links på deres side , jeg ved dog godt vis nogle får en bedre pris eller er stor side er der gratis de nok skriver det offentligt på et forum

desuden tror jeg folk der forhandler god pris nok ikke god ide de skriver  det på et offentligt , det tror jeg i hvert fald ikke er en god ide , tænk vis du betaler 5000 kroner årligt og en anden er det gratis det skriver man ikke om offentligt på et forum , jeg tror ikke man får ud helt om hvilken pris det er især vis nogle har forhandlet en rigtige god pris 

Selvfølgelige ville man også kunne forhandle vis der var priser men uden priser ligger det mere op til forhandlinger og mit valg reklame beskytte er grunden jeg tror på næsten alle telefonsælger man tror alt er sandt , men det er mit valg nogle vil sige plus det valg andre vil sige det er et minus det valg at være reklame beskytte der er vi alle forskellige mennesker

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)