Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Trustpilot hvad koster det og er noget værd at betale til?

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Er der nogen som vil oplyse mig om, hvad de giver for Trustpilot, samt om det er betalingen værd?

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vi giver ca 5k om året og det gør livet lidt lettere. Især deres automails gør det lettere at få sine kunder til at anmelde en. Det er selvsagt positivt når man har glade kunder :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

denne her tråd svare godt på det hele http://www.amino.dk/forums/t/62104.aspx?PageIndex=1

priser er her men de oplyses dem bare ikke http://www.trustpilot.dk/business/plans . men mon ikke det er gratis , vi linker jo til dem og giver dem seo værdi som kunne være på egen side , vis i stedet har forum på ville man beholde værdien egen side og nu er det jo vigtigere efterhånden der sker noget på egen side.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kan ikke klare de ikke viser priserne på deres hjemmeside, det ligger op til at hver kunde kan forhandle deres pris på samme produkt, hvilken version har i.
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

mcpm:
Jeg kan ikke klare de ikke viser priserne på deres hjemmeside, det ligger op til at hver kunde kan forhandle deres pris på samme produkt, hvilken version har i.

selvfølgelige ligger det mere op til forhandle og  jo det man ikke kender prisen og ved cirka hvad andre betaler ,kan jeg heller ikke klare , for mig ødelægger det noget af den troværdighed over siden , jeg sider også tænker er der nogle der får det gratis og da jeg også ved hvor meget et links kan betyde for dem fra en god side er hvor de får links fra 

derved  noget man kan forhandle en pris vis giver noget retur tænker  jeg  derved ,jeg tror det er meget varieret priser og det er måske grunden at man linker retur  at de ikke viser priser tænker jeg , men det er kun en tanke , jeg fik hvorfor de ikke viser priser , ellers kan jeg ikke rigtigt se logisk grund det er jo ikke en hjemmeside eller ting der kan kræve et tilbud for eksempelvis forståeligt webmaster mange ikke ligger priser på siden nogle af dem da opgave fra opgave variere hvor lang tid den tager , så der er en mere logiske grund og nogle arbejder hurtigtigere og andre langsommere end andre og man får leveret samme derved timepriser på sider er ikke helt brugbar altid

men trustpilot.dk er jo ikke noget der kræver mere eller mindre tid om det er ens alle som får en løsning hos dem , du kan vælge flere produkter , men alle der vælger et af produkt ydelse altså eksempelvis Lite produkt er jo ens man får i den pakke , den eneste forskel er hvilken side du linker fra

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:

denne her tråd svare godt på det hele http://www.amino.dk/forums/t/62104.aspx?PageIndex=1

priser er her men de oplyses dem bare ikke http://www.trustpilot.dk/business/plans . men mon ikke det er gratis , vi linker jo til dem og giver dem seo værdi som kunne være på egen side , vis i stedet har forum på ville man beholde værdien egen side og nu er det jo vigtigere efterhånden der sker noget på egen side.

Mikael, det er da underligt at se på hvordan du tråd efter tråd nedgør en service fra en anden iværksætter.

Hvor er "iværksætter passionen" og at vi som iværksættere skal hjælpe hinanden? Du er jo selv stor fortaler for det ikke?

Der findes faktisk iværksættere der tjener penge på at bruge trustpilot... så medmindre du rent faktisk har prøvet det og bevist at det ikke kan betale sig for nogen, burde du holde igen med den negative omtale overfor trustpilot.

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Er selv blevet ringet om af en sælger fra trustpilot, men sagde nej til tilbuddet. Jeg skal omsætte en del varer før jeg har de penge hjemme igen. Dog er jeg på trustpilot nu men det er den gratis læsning hvor kunderne kan gå ind og anmelde shoppen. Jeg har til dato kun fået to anmeldelser og den ene har jeg slev skrevet ;-)

Syntes det ligesom e-mærket er alt for dyrt for en ebutik i min størrelse.

Men held og lykke med det :-)

mvh

Frank

Officewarrior.dk  Mens Accessories

 

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

Hej

det er ikke gratis, og personligt vil ikke betale til dem, kan ikke se noget grundt til det?

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Som sagt skal du tænkte på de 5000kr om året det giver i udgifter. Hvis du har et overskud der kan klare 5000kr om året til at være hos trustpilot, så go for it. Men hvis du føler det er for meget så hold på den intention..

Man må heller ikke bruge deres grafik og så linke til din shop på trustpilot selvom du ikke betaler til det ( ærgeligt... )

Jeg spørger dog kunder om de ikke vil anmelde deres køb på trustpilot - nogle gør det faktisk.. Dog kan jeg ikke selv kommentere på det og jeg har ingen profil dertil.

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej.

Trustpilot kan godt være dyrt og deres mindste pakke koster faktisk 800,- + moms. pr. måned. Men du har mulighed for at forhandle lidt med prisen, hvis du ønsker et samarbejde 1 år. Herefter har du forhåbeligt fået Trustpilot til at fungere super med deres Automatiske udseendelse af mails, efter en kunde har købt et produkt hos dig og det har givet en masse positive anmeldelser.

Jeg er ny hos Trustpilot og har netop indgået et samarbejde med dem 1 år. Og jeg er spændt på udviklingen, om som jeg kan se det nu, er mine ordre allerede steget. ( nu kan dette også sagtens skyldes sæsonen ) Men indtilvidere er jeg fuld ud tilfreds og som sagt i mange andre tråde, så er Trustpilot svære at ignorere efterhånden.

God vind

/martin

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)