Køb et Amino Sponsorlink
Carsten Jacobsen: El-manden:Det har stået på noget tid nu. Jeg tænker ikke bare på aktier. Nye bygninger skyder op konstant, virksomheder vokser hurtigt og der er virkelig turbo på økonomien. Jeg bruger min daglige kørsel på arbejde som et godt eksempel. Det plejede at tage 10-15 minutter. Nu tager det en halv time fordi der er kommet meget mere trafik om morgenen og om aftenen. Ganske enkelt fordi virksomheder har ansat kraftigt. Mvh Carsten
El-manden:Det har stået på noget tid nu. Jeg tænker ikke bare på aktier. Nye bygninger skyder op konstant, virksomheder vokser hurtigt og der er virkelig turbo på økonomien. Jeg bruger min daglige kørsel på arbejde som et godt eksempel. Det plejede at tage 10-15 minutter. Nu tager det en halv time fordi der er kommet meget mere trafik om morgenen og om aftenen. Ganske enkelt fordi virksomheder har ansat kraftigt. Mvh Carsten
Simon Nielsen: Efter ca. én time ser det sådan ud: Kurs $41,20 / +$3,44 / + 9%. Med venlig hilsen Simon Mark Nielsen
Efter ca. én time ser det sådan ud:
Kurs $41,20 / +$3,44 / + 9%.
Med venlig hilsen
Simon Mark Nielsen
Det siges, at underwriterne er gået ind for at understøtte aktien, så børsnoteringen ikke falder helt igennem.
Elbutik - Salg af Fuga Stikkontakter m.v.
El-manden:Det siges, at underwriterne er gået ind for at understøtte aktien, så børsnoteringen ikke falder helt igennem.
Der er godt gang i handlen, for der er nu efter halvanden time handlet over 300 mio. aktier.
Det er ingen gebyr på handel med Facebook aktier hos NordNet. Selv om jeg ikke skal have nogen, ville jeg lige dele det med dem der har disse lyster.
REGNSKABSPROGRAM 149,- kr.FAKTURA PROGRAM 99,- kr.Mobil abonnement oversigt
Remydk: Det er ingen gebyr på handel med Facebook aktier hos NordNet. Selv om jeg ikke skal have nogen, ville jeg lige dele det med dem der har disse lyster.
Det stemmer. Linket findes her https://www.nordnet.dk/mux/web/nordnet/sociala-medier.html. Man kan handle kurtagefrit med disse aktier frem til d. 24. maj, Facebook, Apple, Google, LinkedIn, Zynga og Groupon.
Status efter tre timers handel:
kurs: $40,33 / +$2,33 / +6,13%.
Volume: 355 mio. aktier.
Dem der har optioner hos Facebook, kan først handle dem fra d. 29. maj.
Hej Simon
Tak for den løbende opdatering for os der ikke lige har mulighed for at følge ordentligt med
Er der spået omkring en ultimo kurs for i dag?
Jeg sætter også pris på opdateringen, og trykker F5 med jævne mellemrum :).. Fortsæt det gode arbejde ;)
Proteinpulver.eu - Test af proteinpulver, billigt proteinpulver, køb det bedste proteinpulver
Steffen Borg: Hej Simon Tak for den løbende opdatering for os der ikke lige har mulighed for at følge ordentligt med Er der spået omkring en ultimo kurs for i dag?
Hej Steffen
Jeg er glad for at kunne hjælpe.
De fleste medier og analytikere har snakket om en stor stigning her den første dag, men de har ikke sat en præcis ultimo kurs. Man kan sige, at meget af stigningen allerede har været der på forhånd, da de har hævet udbudskursen fra $28 til $38.
Tak for opdateringerne :-)Tror I, niveauet kan holdes? Jeg er selv ret skeptisk overfor aktien og tror, at den meget vel kan falde brutalt på et tidspunkt.
Se evt. dette.
KasperC: Jeg sætter også pris på opdateringen, og trykker F5 med jævne mellemrum :).. Fortsæt det gode arbejde ;)
Hej Kasper,
Det lyder godt.
Status kl. 21.05:
Kurs: $38,88 / +$0,88 / +2,30%
Volume: 390 mio. aktier.